eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt vdekjes. ne lindim,jetojme dhe ne fund shuhemi e me pas harrohemi. ne kthehemi ne nje kujtimit te harruar, te humbur diku ne skajet me te thella te mendjes. ne kemi ardhur ne bote perte lene nje gjurme dhe ne ato perpjekje per sukses,harrojme te tashmen. koha iken,fluturon nuk njeh rikthime. ne kete rruge ne mbytemi ne idealet tona. kemi ardhur ne jete per te realizuar endrat e projektuara ne kujdesin me te madh.perpiqemi cdo dite te ndertojme vullnet te hekurt.harrojme se te kalosh kohen me miqte eshte me e rendesishme te zhytesh ne endrra. kemi ardhur ne kete jete per te dhene e per te marre ndjenja.ne falim copeza lumturie. ne kemi ardhur ne jete per te jetuar , sepse jeta eshte dhurate.jeta varet nga momentet qe te lene pa fryme........
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ela - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5867&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Vlerat e njeriut
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por di...
pse duhet te studio...
Lloji: Ese argumentuese
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. ...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj ra...
libri dhe vlerate t...
Lloji: Ese argumentuese
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkrua...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??...
Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
per nenen time te d...
Lloji: Ese argumentuese
NENES ja jap zemren
NENES ja jap shpirtin
NENES nuk ja kthej shpinen
Me prejn me coptojn se
nen...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta…
Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te...
Situata me COVID-19...
Lloji: Ese argumentuese
Prej javesh na ka pushtuar erresira!!
Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithck...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me munge...
Mirese erdhe dallen...
Lloji: Ese argumentuese
Dallendyshe e shkrete je lodhur nga udhetimi i gjate ti gjithmon ndjek rugen e djellit dhe se haron ...
Komentet e fundit!
Emri:
ela
Email:
eda.eda@gmail.com
Komenti:
me falni per gabimet drejtshkrimore