Data e postimit: 2017-10-23 18:15:53
Shikime: 3098
|
|
Likes:
0
Dislikes:
0
Titulli:
Gjithmon me ne😭
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ishe nje idhull per te gjith ne . na bere te perjrtonim nje dashuri . tani ike dhe na le te gjithve me lot ne sy . mallkoj veten ndonjeher pse ste thash Vella . nuk ishe vetem per familjen tende nje yll por per te gjith ne qe jemi kusherint e tu . u prefsh ne paqe jeta motres R.I.P LORENC CIKU .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
era - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5966&lloji=Leter
Vepra te ngjashme
Motra ime
Lloji: Leter
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj di...
|
Dedikim
Lloji: Leter
Hejj Ckm,
Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te ...
|
mesueses sime
Lloji: Leter
E dashur mesuese,
Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me beh...
|
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
|
Leter per ty
Lloji: Leter
Hey ( M )❤️
Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se men...
|
Nena
Lloji: Leter
Te dua o drita e syve te mi o bota ime, nena ime. Je gjithcka per mua se drite me ke dhuruar sdo te ...
|
bloodymery
Lloji: Leter
bloodymeri bloodymeri top sheqeri top sheqeri .
bloodymeri bloodymeri e ka trupin si bidon feri
b...
|
MESUES I IM I DASHU...
Lloji: Leter
MESUES IM I DAASHUR UNE TY SHUME TE DUA TI MUA ME MESOVE UNE TE DUA SHUME TY TY ME MESOVE SHKRIM DH...
|
PËR TY
Lloji: Leter
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet.
Jeta nuk es...
|
Per ty....
Lloji: Leter
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete sit...
|
E dashur shoqja ime
Lloji: Leter
E dashur Ola
Te uroj 100 vjece!
Te ralizofshin te gjitha endrratdhe suksese ne mesime!
Te puth ...
|
Njeriu me me vler q...
Lloji: Leter
Gjylsime!
E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres?
Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|