Sondazh:
Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?
Data e postimit: 2017-11-05 12:28:55
Shikime: 23506
Likes:
70
Dislikes:
12
Titulli:
libri dhe lufta
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra.
Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse brenda tij dikush ka te njejten dhimbje si une ,vuan si une madje me hap zemren e me thote gjera qe edhe une i mendoj se i ndiej njelloj si ai.Keshtu une duke kerkuar shokun,gjej veten ne liber.Lufta eshte nje nga paradokset me te medha te shoqerise njerezore.
Nje semundje me tmerrshme se murtaja qe ka lindur me njerezimin dhe do te vazhdoje ta shoqeroj ate deri ne zhdukjen e tij.Lufta te le pa shtepi.Ajo eshte shkaterrimi i arsimit sepse gjate luftes femijet nuk kane ne mendje te mesojne,por kane friken se a do jetojne sot apo jo.
me pak fjale du te them qe libri eshte dija e jetes ndersa lufta eshte shkaterrimi i BOTES!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
klevi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6001&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...
"PERRALLAT JANE PAS...
Lloji: Ese argumentuese
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje gru...
Pablo dhe Franceska
Lloji: Ese argumentuese
Mbasi Virgjili I tregon Dantes hijet e Semiramisit , Kleopatres, Helenes, Paridit e Tristanit, Ai i ...
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. M...
Te studiosh jashtë...
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësi...
Trashegimia kulturo...
Lloji: Ese argumentuese
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit n...
Kulmi i Malit me te...
Lloji: Ese argumentuese
Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne...
adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adolesh...
ndotja e natyres dh...
Lloji: Ese argumentuese
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyr...
Libri im
Lloji: Ese argumentuese
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit ...
paraja nuk eshte gj...
Lloji: Ese argumentuese
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr...
Emri:
Nensi
Email:
anisadervishi07@gmail. com
Komenti:
Ese e bukur dhe me ndjenja😍😍
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
cupat
Email:
cupat@shqiptar.kosovar
Komenti:
shume kot e ke bere
Pergjigju
Emri:
klevi
Email:
anxhelaleka12@gmail.com
Komenti:
pse nuk e ben vete
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Kevin
Email:
kevinsela12@yahoo.com
Komenti:
bravooo
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
lisa
Email:
lisandlena_twins1@gmail.com
Komenti:
Me ndihmove pa mase. /
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
sandri
Email:
sandri@gmail.com
Komenti:
me kete me ke ndihmu shume fare po a mund te besh edhe nje tjeter libri dhe lufta /
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
klew
Email:
klea.bufi@yahoo.com
Komenti:
bravooo
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
kejsi
Email:
kejsikokoshi2711@gmail.com
Komenti:
bravo...shumeeeeeee mire
Pergjigju
Emri:
klevi
Email:
anxhelaleka12@gmail.com
Komenti:
flm shum
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti