Data e postimit: 2018-02-27 12:10:19
Shikime: 4357
|
|
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
njohja e vetvetes eshte sekreti i jetes
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
E di ...?Sot me ne fund ia arrita qellimit , sot me ne fund arrita te gjeja brenda vetes pas nje kerkimi te gjate e te lodheshem ate qe kam dashur te zbuloj prej koshesh, ate per te cilen shpirti ka luftuar gjithmone , ate per te cilen zemra ime eshte denuar padrejtesisht dhe ate per te cilen jeta ime ekziston midis qindra e mijera gabimesh ,sekretesh,endrrash dhe shpresash.Sot per here te pare mund te shikoj vetveten ne pasqyren e jetes. Arrij te kuptoj ate cka po ndodh me te vertete perreth meje ,mund te ndiej diellin teksa rrezaton driten dhe ngrohtesine e tij thelle ne ndergjegjen time te plagosur...Mund te nuhas aromen e kendshme te luleve te shumta shumengjyreshe qe rriten dalengadale ne mendimet dhe opinionet e mia .Mund te mbroj zgjuarsine dhe guximin tim nga kthetrat e frikes dhe intrigave.Arrij te luftoj dhembe per dhembe me te keqen dhe te jap maksimumin tim vetem e vetem per te qendruar krah dashurise e mirenjohjes...Sot une hapa syte ,rilinda...!Sot arrita te kuptoj qartesisht ate cka dua ,qellimet e deshirat e mia per vazhdimesine e jetes.Sot arrita te kuptoj se :Te njohesh vetveten eshte sekreti i jetes!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elda Vladi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6276&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
A JU KA NDODHUR
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,miqet nuk jan thjesht një ngrup njerzish, me të cilët thjesht kalon koh me ta dhe b...
|
Kujtimet feminore
Lloji: Ese pershkruese
Ecen koha , vrapon e se ndal kurre hapin, e si ndal as kujtimet.
Na sjell ne rrugetimin e gjate me ...
|
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
|
100 vjet pavarsi
Lloji: Ese pershkruese
Sot qielli eshte me ndryshe
po kendon cdo dallendyshe.
Nje freski zemren ma freskon
per ty toke ...
|
Te qash...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk je vetem. Je ne nje bote me gjurme te ndryshem njerzish, me shume fytyra, te cuditshme, te sukse...
|
kush jam unë?
Lloji: Ese pershkruese
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një fa...
|
28 nëntori
Lloji: Ese pershkruese
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën...
|
uji i jetes
Lloji: Ese pershkruese
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urd...
|
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...
|
Endrrat
Lloji: Ese pershkruese
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikus...
|
femiria
Lloji: Ese pershkruese
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse...
|
Shoqëria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te k...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|