Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 456
Data e postimit: 2012-10-18 09:46:43
Shikime: 9447
Raporto

Likes: 43 Dislikes: 6

Titulli: 100 vite shtet

Lloji: Ese pershkruese
Tema: 100 vite pavarsi
Autori: albert miftari
Shkolla: havzi nela
Klasa: 11
Qyteti: kukes
E-mail: mimoza _mimi@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh.
Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhurmshem, por ky vit eshte ndryshe, eshte njesoj sikur te mbyllesh nje kapitull te nje libri plote me ngjarje,
Jemi te lire prej njeqind vitesh dhe kjo do te thote shume. Ne brezi modern edhe mund te mos e kuptojme, por kur guxoj dhe pyes gjysherit e mi. Mendoj: Ata po kane jetuar vrullshem, kane mposhtur friken, jane kthyer ne heronje qe sot te mos ishim, as serbe, as grek, as turq.
Jane sakrifikuar duke lidhur nje bese, duke i bere balle sulmeve pa e vrare mendjen se ne nje moment apo ne nje tjeter mund t'u keputej jeta.
Kane perballuar shiun, bresherin, kane lexuar, botuar shqip fshehurazi, nene driten verbuese te qirinjeve. Kane perhapur kulture si te ishin duke dhuruar jete, me aq dashuri dhe kujdes.
Asgje nuk do kishte ndodhur pa heronjte tane, qe luftuan me laps dhe me leter, me nje mision qe ne sot te krenoheshim me ta, dhe te festonim te pavarur, si shqipetare!


E shikoni si ehste Shqiperia gjithe keto dite, e ndjeni freskine e festes se madhe. E kuptoni se çfare dite po afron.
Njeqind vjetori dhe nuk eshte pak, kaq shume histori, kaq shume kohe te lire perfundimisht, me stemen tone shqipetare, me shqiponjen perkrenare.
Me koken lart duke thene: Jam Shqipetare! Jam ballkanasi me i vjeter. Me nje histori gjigande te shkruar me
lufte, me laps, me leter, fshehurazi, neper shtypeshkronja, neper bodrume, me libra te vjeter perpara duke u lumturuar sepse nje gjuhe qe donin ta shkaterronin, mbijetoi dhe sot e kesaj dite.
Me nje lufte, me me te fuqishmit, neper beteja si neper filma, me fjalime si neper perandori, dhe me force zemre duke luftuar.
Jam krenar, i lumtur, i gezuar, qe Shqiperia nuk humbi, qe flamuri u valvit per njqind vjet!
Jam krenar qe une sot jam shqipetare!
Mund ta them me plote goje, me plote dashuri, qe po te mos ishin, Ismail Qemali, Isa Boletini dhe shume te tjere, sot nuk e di se ku mund te isha, ose nuk do egzistoja ose do isha turk ose italian. Nuk do me simbolizonte ne menyre patriotike ai flamur kuq e zi!
Nuk do isha duke pritur me emocion festen e madhe, ditlindjen dhe pervjetorin e veçante. Gezuar Shqiperi, krenar qe festoj me ty!
Jemi ne gjendje te valvisim shqiponjen varur mbi nje shtize dhe te tregojme historine femijeve tane nje dite. T'u themi me plote krenari se Ismail Qemali, beri namin ne Vlore, ngriti Flamurin mes luftrash, guxoi me burrat e tjere te lidhur me nje bese. Ia Doli njerez, ia doli! Beri buj ne shesh, pastroi plehra te huajsh neper qytete, jo vetem ai por edhe paraardhesit tane, qe perveçese patriota, te bashkuar triumfuan, ne ate moment kur askush nuk e priste. Dhe ne sot festojme, festojme vetem pa ata, duke i kujtuar çdo vit dhe duke i falenderuar, çdo nenetor. Faleminderit Heronje, pa ju nuk do te kishte Shqiperi, as histori, as flamur, mbi te gjitha as une nuk do te egzistoja!
Sa shume shkrime per ty Shqiperi, sa shume lufte, sa shume flijime dhe ne fund nje histori dhe nje shtet, nje flamur.
E dini sa me pelqen atmosfera e festes, aq shume sa mezi po e pres ate dite, sepse dua ti shikoj te gjithe te brohorasin, dua ti shikoj te gjithe me flamur neper duar, dua ta shikoj gjithe Shqiperin kuq e zi. Sepse ashtu ndjehet aroma e pavaresise, ash
tu kuptohet rendesia e saj, ashtu ndizen ndjenjat e patriotizmit.
Dikur kur lexoja historine, me dukej e pabesueshme, me dukej si film mes rreshtash por sakrifica e burrave te zgjuar, te bashkuar na çoi ketu ku jemi njerez. Na dhuroi nje shtet, nje kombe, nje emer. Na dhuroi ndjenjat e patriotizmit, te tolerances dhe besnikerise. Krenar qe jam shqipetare. Edhe plote vite te tjera pavaresi Shqiperi! Historia jote do vazhdoje te shkruhet midis reshtash, sa te jemi gjalle!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     albert miftari - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/100+vite+shtet/456


Vepra te ngjashme
100 VJETORI I PAVAR...
Lloji: Ese pershkruese
Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhurmshem, por ky vit eshte ndryshe, eshte Vitet kalonin dhe ...
28 nentori
Lloji: Poezi dramatike
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shq...
jam krenar qe jam ...
Lloji: Pershkrim
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese pershkruese
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka...
100 Vjetorii i Shqi...
Lloji: Ese pershkruese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto ...
70 vjet clirim
Lloji: Ese argumentuese
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga a...
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...
kombi
Lloji: Ese argumentuese
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje fla...
Jam krenar/e qe ja...
Lloji: Ese argumentuese
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krena...
Jam i vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te m...
poezi per atdheun
Lloji: Poezi lirike
28 nentori Ne 28 Nentoru u ngrit flamuri ne Vlore moter Marigoja beri qendisjen me dore Ismail Q...


Komentet e fundit!

Emri: samire
Email: mbreti_gjonajt@live.com
Komenti: o shum shum bukur ia kam dhen zyshes
  Pergjigju

Emri: redona
Email: ledigjoci@hotmail.com
Komenti: 1 LIKE;)))
  Pergjigju

Emri: Joni
Email: joniboos@yahoo.com
Komenti: Me fal qe po ta them po une e mora kete ese sepse me pelqeu shume,ja dhashe zyshes time dhe ajo me tha qe kjo hyn tek esete shprehese jo tek pershkrueset gjithsesi ju pergezoj per puen e bere... :)
  Pergjigju

Emri: Shkelqesa
Email: qesa2009@live.com
Komenti: Eseja me e bukur qee kam lexua deri me tash.JU LUMTT.
  Pergjigju

Emri: Olta
Email: oltabe@gmail.com
Komenti: Shume Shume e bukur te pergezoj,me pelqeu shume ndersa e lexoja,ke 1 BIG LIKE nga une :)
  Pergjigju

Emri: Puhiza
Email: puhizarexhaa@gmail.com
Komenti: Shume shume e bukur. Nder esete me te mira qe i kom lexu deri tash per 28 nentorin.
  Pergjigju

Emri: LEARTA
Email: LEARTA@HOTMAIL.COM
Komenti: SHUM ESE E BUKUR
  Pergjigju

Emri: arbenit
Email: nita_nela@live.de
Komenti: shum mir e ke shkru bravoooooooooo
  Pergjigju

Emri: MERI
Email: MERI@YAHOO.COM
Komenti: SHUME E BKR JU LUMTE BRAAAAVOOOO
  Pergjigju

Emri: Dorina. D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Ese e bukur :)
  Pergjigju

Emri: Learta
Email: learta__18@hotmail.com
Komenti: shum ese e bukur te lumt
  Pergjigju

Emri: Xhilda
Email: xhildahila@yahoo.com
Komenti: te lumte !!! sh e bkr...
  Pergjigju

Emri: rita
Email: jonna.v@hotmail.com
Komenti: shumm ese e bukur te pergezoj..
  Pergjigju

Emri: Emilia
Email: emieri@yahoo.com
Komenti: te lumte :)
  Pergjigju

Emri: emrah rekaj
Email: emrahrekaj@yahoo.com
Komenti: bravooooo flm me duhet shum good boy
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.