Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5854
Data e postimit: 2017-05-29 22:40:31
Shikime: 10865
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 2

Titulli: Identiteti

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Autori: Tea Lako
Shkolla: "Gjergj Fishta
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: tealako5@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga te tjeret duhet te kalohen shume peripeci,duhet te kalohet neper rruge te veshtira qe kane pengesa te medha dhe te vogla. Edhe Shqiperia ka qene nje vend qe ka kaluar nje rruge mjaft te gjate e te veshtire per te arritur aty ku eshte sot,per te qene nje shtet me vete ,per t’i bere popullin qe dergjet ne territoret e tij,te ndjehen krenare qe quhen shqiptare. Treguesi me I mire I ketij rrugetimi eshte historia. Ajo shpjegon me detaje,me vite,me vende dhe heronj te koheve te ndryshme te gjitha hapat dhe rrekete e rrezikshme qe ka kaluar populli shqiptar per te pasur nje identitet kombetar ashtu si te gjithe popujt e tjere. Edhe pse nje popull I vogel,I paditur dhe” I hallakatur” ,u be nje dhe zgjoi vetedijen kombetare dhe egersiren e vertete te shqiptareve per te mbrojtur gjene e tyre. Ishte nje periudhe e gjate e ndare ne shume nen periudha duke filluar qe nga krijimi I shtetit te ri shqiptar deri tek shpallja e pavaresise ne vitin 1912. Kjo periudhe qindra vjecare ishte nje sfide,ishte nje sprove qe duhej te kalonte populli per t’ja dale mbane te ishte vertet nje popull qe meriton te kete nje emer. Ai duhej te ishte I tille,sepse qe ne lashtesi kane ndare nje toke,nje gjuhe dhe tradita te njejta,kishin nje fe dhe ecnin ne nje rruge te perbashket. Edhe pse ne periudha te ndryshme shqiptaret kane qene te percare dhe ndiqnin rruge te kunderta mes tyre ata arriten te bashkoheshin per te mbrojtur dhe per te mbajtur gjalle ato qe ishin bazat e qenies se tyre,toka shqiptare,gjuha shqipe dhe vete e gjithe Shqiperia,perla e vogel e Ballkanit. Sa shume vuajtje kemi degjuar,sa shume luftra kemi pare kur kemi kthyer syte nga historia e kombit tone? Por pse? Pse valle kane ndodhur? Cilat kane qene ato rrethana qe kane pergjaken tokat shqipe,qe lane te binin deshmore njerez te cilet digjeshin per atdhe,pse Iane nenat shqiptare me lot ne sy per bijte e tyre qe lane jeten maleve e fushave te vendit te tyre? E pra ketyre iu them une pengesa te verteta edhe pse me fatalitete te medha. Vertet heronjte dhane jeten e tyre,vertet nenat mbeten me lot ne sy,vertet vashat prisnin tek dera qe dashurite e tyre te ktheheshin,por ne fund te fundit ata dhane jeten per ideale dhe ato nena e ato vasha duhet te krenoheshin per keta bij trima qe lane gjalle emrin shqiptar,qe I bene balle forcave te gjuetareve te ndyre e perverse dhe ia dolen mbane te realizonin ate per te cilen luftuan dhe e quajten ideal I nje kombi,identitetin e tyre. Eshte nje gje sa e veshtire po aq edhe emocionuese dhe krenare te ecesh pa u ndalur,ne shi e ne debore,ne akull e ne bresher,ne rruge me gropa e me balte deri ne gju,eshte e veshtire te dalesh nga gropa thithese ku bie. Por besimi,forca,gjaku dhe krenaria e te qenit shqiptare nuk i la kurre te paret tane t’i japin identitetit te tyre kombetar nje rruge te asfaltuar drejt harreses,dhe ne vazhdojme te bejme te njejten gje edhe pse jo me forma aq te dramatizuara. Ne kishim nevoje te ishim nje dhe jemi. Kemi nje identitet qe na dallon nga te tjeret,edhe pse per ta mbajtur ate gjalle u deshen te kaloheshin shume pengesa ne nje rrugetim te veshtire sic ishte ai i Shqiperise dhe I shqiptareve…



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Tea Lako - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Identiteti/5854


Vepra te ngjashme
Indetiteti kombetar...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate periudhes se luftes kunder osmaneve Shqiperia ka kaluar nje periudhe te veshtire, me sprova...
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
gjuha jone
Lloji: Analize letrare
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te per...
70 VJETORI
Lloji: Analize letrare
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona,...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Analize letrare
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje pers...
kombi
Lloji: Ese argumentuese
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje fla...
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...
Per Shqiperine
Lloji: Ese vleresuese
Shqipetaret,trimat qe nuk u dorezuan kurre,trimat qe nuk rreshten se luftuari,trimat qe na dhane nje...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...


Komentet e fundit!

Emri: rgdfh
Email: sdfusnd@gmail.com
Komenti: sfaesdvsrf
  Pergjigju

Emri: gakta
Email: gagta@gamail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: tealako
Email: tealako5@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.