Data e postimit: 2018-10-03 14:37:13
Shikime: 16780
|
|
Likes:
22
Dislikes:
9
Titulli:
per babain
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Isha une ajo qe te dhurava emocjonet e para te qenurit baba.Sot jam un ajo qe nuk do te resht se shkruari per ty njeriun e palodhur, qe me rrite e edukove se cdo qe ne jete arrihet me pune,vlere dhe respekt.Te vlersoj baba per cdo gje qe ke per mua.Kur ti qesh un jam e lumtur,kur ti vuan une e ndjej ne palce dhimbjen tende.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
xhesika toska - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6469&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e q...
|
Lahuta e malcis
Lloji: Ese pershkruese
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. M...
|
Festat e fundvitit ...
Lloji: Ese pershkruese
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te ...
|
Leximi
Lloji: Ese pershkruese
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse ...
|
100 Vjetorii i Shqi...
Lloji: Ese pershkruese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto ...
|
deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare
Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...
|
te jetos ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqa eshte si nje rree drite.dikush mund te zgjedhi te jetojne paqe apo te mos jetoj ne paqe.Nese do...
|
Shpata e Skenderbeu...
Lloji: Ese pershkruese
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmo...
|
Atdheu Im
Lloji: Ese pershkruese
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova.
Qdo mergimtar e ka të vësh...
|
Paqja ne bote
Lloji: Ese pershkruese
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk...
|
Lumturia
Lloji: Ese pershkruese
I lumtur nuk eshte ai qe e ka me te miren e cdo gjeje por ai qe di te marr me te miren nga gjithecka...
|
"Deshperimi"
Lloji: Ese pershkruese
Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindos...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|