Data e postimit: 2017-02-03 11:01:04
Shikime: 3081
|
|
Likes:
4
Dislikes:
0
Titulli:
LART NE HORIZONTIN BLU
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre kaf.Ndihem e lire,larg rutines se perditshme,ne horizontin ngjyre blu.por shpejt frika me kaplon shpirtin dhe i lutem mikut tim patok te me zbrese poshte,prane familjes time te dashur,nje realitet i magjishem,me njerezit e mi me te afert.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
klea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/LART+NE+HORIZONTIN+BLU/5559
Vepra te ngjashme
Perendimi
Lloji: Ese pershkruese
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te ti...
|
ESE
Lloji: Ese pershkruese
ESE:MATURANTET
Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashki...
|
Atdheu Im
Lloji: Ese pershkruese
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova.
Qdo mergimtar e ka të vësh...
|
Kush e solli Dorunt...
Lloji: Ese pershkruese
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi...
|
Klasa ime
Lloji: Ese pershkruese
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; n...
|
vetvetja
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zako...
|
uji i jetes
Lloji: Ese pershkruese
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urd...
|
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...
|
Ku ndodh efekti se...
Lloji: Ese pershkruese
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ek...
|
femijeria
Lloji: Ese pershkruese
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme...
|
Autobiografia ime
Lloji: Ese pershkruese
AUTOBIOGRAFIA
Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku e...
|
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|