Data e postimit: 2018-10-04 17:28:08
Shikime: 7619
|
|
Likes:
9
Dislikes:
6
Titulli:
Legjenda Nder Vite
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. Me kalimin e kohes njerezit kuptuan si t e merreshin vesh dhe ky ishte hapi i pare drejt nje te ardhme plot letersi e fantazi
Kur njerezit filluan te kuptonin njeri tjetrin ata filluan te shprehnin ndjenja e shume gjera te ndryshme. Ata me kalimin e kohes filluan te tregonin te shkuaren por nuk e percaktonin kohen apo vendin dhe shtonin ndonje element fantaskik. Ata i quajten keto tregime legjenda si fillim ato nuk shkruanin prandaj moren emrin gojedhena dhe kjo tregon qe legjendat e gojedhenat jane disa nga gjerat me te vjetra te letersise. Njerezit mahniteshin me keto gojedhena por me kalimin e kohes kuptuan qe njerezit qe i dinin ato do largoheshin nga kjo jete dhe ata filluan te krijonin figura qe te kishin menyra per te ruajtur historine tyre. Legjenda jane kaq mahnitese dhe datojne ne nje kohe aq te vjeter sa disa njerez nuk besojne as edhe nje detaj te tyre.
Legjendat dhe tregimet apo perrallat sot nuk jane aq te famshme sa dikur, sepse sot pajisjet elektronike e kane bere kohen moderne shume me te lehte. Por jua siguroj qe legjendat dhe leximi nuk shkojne asgjekundi, sepse ato i kane mbijetuar gjerave me pamenduara dhe eshte e pamundur qe nje pajisje ti fshije ato nga kujtesa jone.
Legjendat jane disa nga gjerat me te vjetra ne toked he ato na ndihmojne neve qe pak a shume te kuptojme si jetonin dhe si deshironin te jetonin njerezit e dikurshem
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Samuel Osmani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6473&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Endrra e Prere
Lloji: Ese argumentuese
Ne kete poezi Dritero Agolli treogon mjeshterisht harmonine mes shtresave kuptimore te fjales dhe im...
|
libri dhe vlerate t...
Lloji: Ese argumentuese
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkrua...
|
tema
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mar...
|
te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
Femija eshte krijesa me e shtrenjte e cdo prindi .Femija te jep buzeqeshjen te jep gjithcka.femijet ...
|
Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim ...
|
pranvera ne katundi...
Lloji: Ese argumentuese
"pranvera eshte nje stin e bukur ku natyra fillon te gjelberohet moti fillon te ngrohet jete e re fi...
|
paraja nuk eshte gj...
Lloji: Ese argumentuese
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr...
|
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportis...
|
Nje vend kaq i afer...
Lloji: Ese argumentuese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,...
|
Per ty Erik Abidal ...
Lloji: Ese argumentuese
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nj...
|
TE ADHUROJ XHAXHI
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim...
|
Figura e skenderbeu...
Lloji: Ese argumentuese
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|