Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-10-08 21:52:17
Shikime: 4005
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Vetmia...

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vetmia...
Autori: Anonim
Shkolla: Anonim
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimin e motit, zevendesimin e stineve, nderrimin e diteve apo ndryshimin e sherbimeve apo lloj lloj gjerash te tjera enderron vetem te shikoje nje dore tek e cila mund te mbeshtetet, vecse ai nuk ka per ta shtyre gjate ne qofte se nuk ka nje dritare qe te shohe nga ruga jete. Sepse edhe ne qofte seai eshte nje njeri i mbaruar, qe nuk pret me asgje nga jeta, pra ne qofte se eshte i tille do t'i afrohet parvazit te dritares duke hapir syte i hutuar mes hapesires qe krijohet, mes kalimtareve dhe qiellit pa dashur te shiloje asgje poshte vetes, bile ne kete rast duke e ngritur koken lehtas perpjete. Ate do ta terheqe forte vetem zelli i kuajve puntore, zhurma e rruges, vargu i makinave dhe karrocave, ebashke me te gjitha keto ne fund te fundit edhe i gjithe fati njerezor i perditshem e teper i ngaterruar...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6485&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
te flase
Lloji: Ese argumentuese
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuar...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vell...
Jeta ime
Lloji: Ese argumentuese
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harrua...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillo...
nje zile
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të je...
Dua
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lu...
liria fjala me e bu...
Lloji: Ese argumentuese
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerez...
Cfare jane kujtimet...
Lloji: Ese argumentuese
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur n...
Misticizmi ne zhanr...
Lloji: Ese argumentuese
Misteri, ai element qe i jep jete letersise ne parim, eshte gjithashtu pothuajse inekzistent ne disa...
Mesuesja
Lloji: Ese argumentuese
Mesuesja eshte nje fenomen qe njihet nga gjith bota .Eshte ajo qe kerkon nje te ardhme te lumtur tek...


Komentet e fundit!

Emri: baby
Email: babylok@hi.how.are.you
Komenti: super o blag je 1
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.