Data e postimit: 2019-02-21 20:33:10
Shikime: 4564
|
|
Likes:
2
Dislikes:
1
Titulli:
ku po shkojme me kaq ligesi
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
ku po shkojme me kaq ligesi
Eh si eshte jeta plot me te papritura .... Rrethohemi nga e mira,e keqja,ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor.Kemi shume raste qe ne nuk jemi te pergatitur ne ato momente ku ndihemi te zhgenjyer te dobet ne ankth dhe nuk kemi shprese qe te luftojme me te drejtat tone. Ligesia na mberthen dhe na shtyn drejt rruges pa kthim.Na duket qe e keqja eshte zgjidhja duke mos marre forcen e mundimin qe ti perballojme te gjitha situatat qe na dalinn para.
Jepni dhe mendimin tuaj:p
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Florida Albrahimi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/ku+po+shkojme+me+kaq+ligesi/6750
Vepra te ngjashme
Imazhi i paqes
Lloji: Ese argumentuese
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçan...
|
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
|
ji vetevetja
Lloji: Ese argumentuese
" Mos u dëshpro! Do të vijë koha kur do të jesh i kerkuar nga ai që më së shumti të ka urrye...
|
Bukuri e Shemtuar
Lloji: Ese argumentuese
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh s...
|
Ngrohja globale,nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
|
lufta,fataliteti i ...
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore ...
|
Ese: Dija eshte pus...
Lloji: Ese argumentuese
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura...
|
‘’VDEKJA ESHTE ...
Lloji: Ese argumentuese
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht ...
|
nje bote e pakohe
Lloji: Ese argumentuese
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon arme...
|
Te studiosh jashtë...
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësi...
|
Adoleshentet dhe te...
Lloji: Ese argumentuese
Te dashur mami dhe babi ,
Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tan...
|
Ate dite kur...
Lloji: Ese argumentuese
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te me...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|