Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shikoj disa ngjyra qe me verbojne syte aq shume sa gjithe rruges syte i kam mbyllur.Kur ndonjehere me kam frika se mund te pengohem e te rrezohem nje force qe eshte ne boten time imagjinare me thote:S'ke pse friksohesh sepse ne boten imagjinare asnjeri nuk vritet ose lendohet aty ka vetem hare e gezim pafund.Kur mberrije ne boten imagjinare shikoj pellumba qe fluturojne gjithandej.Pemet ne vend te kishin molle kishin florinj,lulet ne vend qe te kishin petale kishin flori.Fjala "JO" nuk egzistonte.Pas pak e gjitha bota ime imagjinare prishet dhe une zgjohem i lodhur nga shetitja ime ne boten imagjinare.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Nate ne bregdet
Lloji: Pershkrim
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e ...
Enderrat per te ard...
Lloji: Pershkrim
Enderrat jane pavetedija e njeriut dhe ato ndryshojne sepse edhe njerzit ndryshojne por enderrat ja...
Te shkruajme me ima...
Lloji: Pershkrim
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sig...
Ne
Lloji: Pershkrim
-A ka gjë më të bukur si zeri yt ,
-A ka gjë më me vlerë se perqafimi yt,
-A ka gjë ...
Kroi
Lloji: Pershkrim
Bukuria triumfuese e natyres te terheq permes gjelberimit te pakufij dhe te prangos ne relaksin dhe ...
Ariana Grande
Lloji: Pershkrim
Ariana Grande
Ariana Grande is an American singer and actress. She was borned on 26 of June 1993....
Fshati ime
Lloji: Pershkrim
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka ge...
Petrela
Lloji: Pershkrim
PETRELA…
Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
Pershkrimi objektiv:
Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegant...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi.
Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
Te shkruajme per ho...
Lloji: Pershkrim
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej...
Ekstaze Pranverore
Lloji: Pershkrim
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dh...
Komentet e fundit!
Emri:
loreta
Email:
mosmelendo@gemail.com
Komenti:
Bravo loqk veq vazhdo mos i degjo te tjeret po mos harro mi vendos (ë_jat)edhe tregom ku jeto tregoma nje foto tenden ne facbook timin (loreta Mzrekajloreta)
Emri:
loreta
Email:
mosmelendo@gemail.com
Komenti:
Bravo loqk veq vazhdo mos i degjo te tjeret po mos harro mi vendos (ë_jat)edhe tregom ku jeto tregoma nje foto tenden ne facbook timin (loreta Mzrekajloreta)
Emri:
risilda
Email:
risi01@gmail.com
Komenti:
kur e lexova para klase te gjithe nxenesit qeshen madje edhe mesuesja qeshi me lotdhe me tha se do te te vendos 5 vetem per mundimin se per 4 e ke bo