Unë me familjen time u nisëm nga mesdita për në Tiranë dhe u ndalëm në një kafe-restorant. Aty ne hëngrëm pica të shijshme dhe na mirëpriti një kamarier flokëverdhë. Pas kësaj ne shkuam të vizitonim dajat e mi në Tiranë. Atje ndenjëm nja 2-3 orë. Pastaj kur ishim rrugës për te qendra tregtare, unë pashë një makinë që parakaloji me një shpejtësi të madhe një kamion. Ajo që më bëri përshtypje, ishte se kamioni nuk donte ta linte makinën ta parakalonte dhe përpak sa nuk u përplasën me njëri-tjetrin. Te qendra tregtare, përveç rrobave e gjërave të tjera unë bleva edhe një fjalor anglisht-shqip dhe një libër jashtëshkollor. Në fund u kthyem në shtëpi.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Klevis Koka - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6504&lloji=Pershkrim
Vepra te ngjashme
Nate ne bregdet
Lloji: Pershkrim
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e ...
Shkruajme dhe plote...
Lloji: Pershkrim
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe ...
legjenda e misrit
Lloji: Pershkrim
-ne traditen e malesorit ishte thirrja"O perendi,o zot".Duke u shkeputur nga kjo tradite,autori th...
motra ime e madhe
Lloji: Pershkrim
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja ...
kosova
Lloji: Pershkrim
kosova vendi im
a e di sa shume te dua
per ty jeten e flijoj
a e di sa shume trima u vrane
ne k...
Kushtuar nje person...
Lloji: Pershkrim
Kushtuar nje personi te vecante
Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burg...