Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk është zbehur në asnjë çast. Sapo ka festuar 82-vjetorin [ose cfaredo moshe te kete arritur], por deri më sot mosha nuk e ka penguar të bëjë punën e tij mjeshtërore. Fjalët e tij kanë akoma forcë, thellësi dhe moral të pabesueshëm. Ai i meriton me të drejtë çdo çmim e lëvdatë, sepse thjesht duke shkruar ka arritur ta ngrejë lart letërsinë shqipe duke nxjerrë në pah vlerat unike dhe të paçmuara që ajo ka; ka "thyer heshtjen" që na kishte mbuluar dhe "ka ngritur zërin" në emër të të gjithë shqiptarëve. Me plot gojën mund të themi se ai është një hero kombëtar me vlera për kombin tonë dhe çdo vepër e tija është një thesar më vete për Shqipërinë. Kadare ia doli që në mes të një regjimi të ashpër të shkruante vepra rebeluese e njëkohësisht madhështore, në të cilat jo vetëm shqiptarët, por edhe e gjithë bota mund të gjejë veten. Veprat e tij përcjellin vlerat tona më të mëdha historike dhe Ismail Kadare ishte ai që i solli në "skenën" botërore të artit këto vlera, të përkthyera në më shumë se dyzet gjuhë. Sepse kur vjen puna për të shkruar diçka tërësisht origjinale dhe magnetizuese, Kadare ka vërtet duar të arta. Gjithë krijimtaria e tij është e mbushur me një gjenialitet të papërshkrueshëm, me emocione të forta e të theksuara, me njohuri sa konkrete aq edhe abstrakte, me copëza shpirti të derdhura rrëmbyeshëm me një stil autentik që të tërheq e të bën për vete. Dikur Kadare e kishte pothuajse të ndaluar të shkruante, sot ai, gjithë kolegët e tij dhe Shqipëria në tërësi është e lirë, ashtu siç ka dashur gjithmonë të jetë. Sot e gjithë bota e njeh dhe e çmon punën e palodhur të Kadaresë dhe origjinën e tij shqiptare, të cilën ai s'e ka mohuar kurrë. Emri i Ismail Kadaresë ka hyrë prej kohësh në historinë botërore të letërsisë dhe aty do të mbetet, deri në përjetësi...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Maggie S. - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6520&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
ne kruje
Lloji: Ese argumentuese
“Nje kale pa kalores”
Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kund...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Flasim shpesh ne jeten e përditshme se si ta jetojm jeten por pyetja eshte a po e jetojme ne jeten ...
Tiranet dhe heronjt...
Lloji: Ese argumentuese
Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezim...
Mirese erdhe dallen...
Lloji: Ese argumentuese
Dallendyshe e shkrete je lodhur nga udhetimi i gjate ti gjithmon ndjek rugen e djellit dhe se haron ...
dashuria 14 vjec
Lloji: Ese argumentuese
Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ...
Parents Are Often R...
Lloji: Ese argumentuese
Parents Are Often Right
Parents can often be right. However, as a child, I was positive that the o...
shoqja ime e ngusht...
Lloji: Ese argumentuese
shoqja ose shoku eshte gjeja me e vlefshme qe ne kemi.Shoku i mire gjithnje te gjindet ne dite te ve...
Cfare eshte adolesh...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndr...
GJYSHJA
Lloji: Ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj
NGA TI kosov frym emertoj
tani shpreh fjalet e
gjyshes shko moj bi sh...
Emigrimi
Lloji: Ese argumentuese
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni ven...
Pushimet
Lloji: Ese argumentuese
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen.
Tani ne ne mend...
TE GJITHE JEMI TE B...
Lloji: Ese argumentuese
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ...