Sondazh:
Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?
Data e postimit: 2018-11-11 07:41:40
Shikime: 27637
Likes:
37
Dislikes:
10
Titulli:
Dimri
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
DIMRI
Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka bukurine e tij , dhe ai me bukurin e tij i mahnit te gjithe.Dimri është një nga katër stinët e vitit dhe stina me e ftohte e vitit. Pas dimrit vjen pranvera, më pas vera dhe së fundmi vjeshta.Bora bie pa ndalur duke mbuluar rruget,çatitë , pemet..Dimri është një stinë e mrekullueshme,edhe pse është ftohtë dhe se pemët nuk kanë më gjethe!!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Madita ,Majlinda,Doresa,Era - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6554&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
kush jam unë?
Lloji: Ese pershkruese
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një fa...
pushimet e mia vero...
Lloji: Ese pershkruese
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli.
Vizitova shum familjar,takova miq te...
Klasa ime
Lloji: Ese pershkruese
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; n...
Nje mbremje e qete
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurime...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur nat...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh n...
dimri magjepses
Lloji: Ese pershkruese
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dho...
Butrinti
Lloji: Ese pershkruese
Butrinti,ose me emrin e lashte Buthrotum,shtrihet ne jugperendim te Shqiperise.Butrinti mendohet ti ...
Football
Lloji: Ese pershkruese
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte...
kujtimet me gjyshen...
Lloji: Ese pershkruese
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare...
...
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshja ime
Syte e saj shigjet,duart e saj te arta
seq me kan ngjare me kan ngjar...
Tirana
Lloji: Ese pershkruese
Klima e Tiranes eshte shume e pershtatshme per zhvillimin e ekonomive te ndryshme.Relievi i Tiranes ...
Emri:
Anida Asani
Email:
anidaasani001@gmail.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
Dorotea
Email:
lauracipi048@gmail.com
Komenti:
Sdin me shkrujt, si kalama
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
arieta
Email:
arixhika@gmail.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
ensuela kurpalaj
Email:
ensuela@hotmail.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti