Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7370
Data e postimit: 2020-06-25 16:45:05
Shikime: 2029
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Siluete mendimesh

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Motivim
Autori: Fationa Molla
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 13
Qyteti: Tirane
E-mail: fjonamolla@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me



Deti është i qetë sonte. Baticë.
Hëna qëndron e drejtë mes hapësirave qe kane lene yjet.
Në dritare, ndjej ëmbël është ajrin e natës! Filloni edhe ju te pushoni per disa caste ,largoni nga mendja mendimet negative, mos mendoni për mjerimin njerëzor,por gjeni një tingull në mendim. Futuni ne detin e endrrave qe kerkoni ne kete te vertete te pashmangshme.Fuqia e tyre eshte aty ,në bregun e plotë dhe të rrumbullakët të tokës.
Degjoni tik-takun melankolik te zemres suaj .
Larguhuni nga frika e deshtimit ,dergojeni ate poshtë skajeve me te larta te maleve dhe drejto veten !
Jep dhe kerko dashuri, ate te verteten qe jo tek cdokush e gjen.
Nuk ka në të vërtetë as gëzim, as dashuri, as dritë, as vërtetësi, as paqe, as ndihmë për dhimbje nese nuk ke forcen te ngrihesh.
Fshiji nga vetja idete qe si alarme te vijnke per te te ngatërruar rrugen midis të luftës mes dilemave dhe forces qe ti ke per te kapur ritmin e jetes.
Fationa Molla



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Fationa Molla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Siluete+mendimesh+/7370


Vepra te ngjashme
Fshehtësia e natë...
Lloji: Poezi peizazhi
Nata Nata është e fshehur, pas hënës qëndron. Me yjet përqark, veten e mbulon. Hapat ...
Fshehtësia e natë...
Lloji: Poezi peizazhi
Nata Nata është e fshehur, pas hënës qëndron. Me yjet përqark, veten e mbulon. Hapat ...
Jetë pa titull - S...
Lloji: Poezi personale
Jetë pa titull Çfarë është stresi ? Frikë ? ! Jo, jo ... Stresi është mendim që të n...
Imazhi i paqes
Lloji: Ese argumentuese
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçan...
E verteta e ka forc...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari...
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
Dua
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në...
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
E vërteta
Lloji: Ese shpjeguese
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vog...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.