Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-11-20 18:21:49
Shikime: 3274
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 2

Titulli: fund ne pasdite

Lloji: Ese argumentuese
Tema: fund ne pasdite
Autori: laze
Shkolla: atem shkurti
Klasa: 9A
Qyteti: korca
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite?
Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore.
Dukej se gjithçka ishte një pamje e bukur para syve të mi. Një banket me figura të ndryshme që ushqejnë, shijojnë, transportojnë, befasojnë dhe kursejnë. Ajo ju injekton disa besim.
Në fillim më pëlqente pasdite e pranverës, por më vonë fillova të pëlqeja pasdite dimërore.
Pasdite reflektohet në detin e Karaibeve dhe rrëshqitje midis ndërtesave. Pasdite që qëndron në horizont dhe kthehet prapa në muzg. Pasdite që filtron nga dritarja për të ndriçuar vendin. Pasdita që vjen për të thënë lamtumirë, ndërsa ne po shkruajmë dhe me kokëfortësi përpiqemi që gënjeshtrat të përkulen para së vërtetës. Rruga është e vetme. Ende vetëm kur shkoj përpara e ardhmja. Era më ndihmon të godas. Ndonjëherë unë luaj verbërisht. Shkoj dhe mbyll sytë. Unë aspiroj aromën e pasdites dhe unë jam gati të fluturoj, por frika e takimit, mbyt mua dhe unë të ndaluar për të hapur dritaret përsëri. Pastaj kaloj kohën me hijen time mbi rrugë. Në realitet unë jam ai që ndjek hijen time. Unë vazhdoj të ndjek hapat dhe të shoh lëvizjet dhe gjurmët e saj në duart e saj të mëdha. Ajo po drejton orkestrën e hijeve të bardha.
Në veshët e mi zë diçka si anestezi, parfum, gjeste ..., derisa të arrij në qoshe dhe të ndalemi, të presim, të kërcejmë, të këndojmë dhe të qeshim. Gjithçka ndodh në minuta, gjatë si përjetësi ... dhe mendoj për humbjen e atyre pasdite të bukura që janë të pakthyeshme për mua



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     laze - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6584&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte ten je pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve sh...
Demokracia dhe popu...
Lloji: Ese argumentuese
Demokracia eshte frymezim per tere ata njerez qe kane te shenjte te drejten dhe lirine.Eshte`nje him...
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe nj...
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese argumentuese
Arti eshte nje frymemarrje qe thith shume oksigjen dhe cliron vetem kenaqesi per te medituar.Eshte n...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
Fjala shemb muret
Lloji: Ese argumentuese
Kur lexoj kete titull me vjen ndermend shume mendime te urta : fjala vret me shume se plumbi ,Fjal...
Fuqia e fjalës
Lloji: Ese argumentuese
Fjalet jane njekohesisht edhe forca, edhe dobesia e njeriut. Nje grumbull pikash e vijash te perdred...
28 Nentori
Lloji: Ese argumentuese
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashki...
"Bashkeudhetaret e ...
Lloji: Ese argumentuese
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe pr...
te falesh eshte hyj...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne s...
Per ty Erik Abidal ...
Lloji: Ese argumentuese
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nj...


Komentet e fundit!

Emri: asma
Email: asmah.alemdar@mail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.