Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-02-17 19:42:12
Shikime: 9120
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 2

Titulli: Mekati me i madh

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Autori: Atea Avdyli
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: X
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të gjithë të tjerët dhe për mua ky mëkat është tradhtia.
Ky mëkat është më i rëndi. Nëse për çdo mëkat tjetër arrin të gjesh një arsye që të ndjesh sadopak mëshirë, për tradhtinë nuk arrin dot. Tradhtinë e gjejmë në shumë mënyra dhe secila prej tyre, të fal ndjesinë më të keqe. Tradhtia nuk fal vetëm ndjesinë e keqe, por fal edhe inatin, moskeqardhjen, agresivitetin, lëndimin e shumë të këqija me rradhë. Askush nga ne nuk dëshiron as ta mendojë t'iu ndodhë një tradhti, por e keqja është sepse janë zakonisht po këta njerëz, të cilët e bëjnë tradhtinë apo shumë mirë mund të jenë edhe shkaktarë të saj.
Nëse do të isha unë ajo që do të vendosja dënimet në ferr, tradhtinë do ta vendosja në skajin më të largët të ferrit. Do ta vendosja në skajin më me shumë vuajtje dhe nuk do të kisha aspak mëshirë. Vuajtja që do të jetonin në përtejbotë, përgjithmonë, do të ishte që kudo që shkelnin, preknin e rrinin, të ishte vetëm një i nxehtë përvëlues dhe t'iu shfaqeshin gjatë gjithë kohës vegime, sikur njerëzit e tyre më të dashur po i tradhtojnë në mënyrën më të keqe e në mënyrën që ata nuk do të kishin dashur kurrë.
Për mua, tradhtia është ky mëkat i pafalshëm dhe ky është dënimi që meritojnë. Vetëm vuajtje, në përjetësi, siç bënë të tjerët të vuajnë nga tradhtia e tyre e pështirë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Atea Avdyli - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6731&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Vera( Stinë)e ënd...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. M...
Unë ekzistoj përm...
Lloji: Ese argumentuese
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball...
Pushimet
Lloji: Ese argumentuese
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mend...
Kapriço Femijnore
Lloji: Ese argumentuese
Kaq shpejt!kaq shpejt ecen koha?! E c"jetova une gjate gjithe ketyre viteve?! ..Pothuajse asgje .....
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Kur u zgjova ne mengjesin e arte i cili shkelqente nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit , ndj...
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga...
SHQPERIA C'KA QENE,...
Lloji: Ese argumentuese
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i ...
Gjuha jone
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kom...
Shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese
O shushke , shiko une e di qe do thuash cdo kjo shushka qe me dergon nje mesazh te gjate .. pika par...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...
atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri...
deshtim nuk do te t...
Lloji: Ese argumentuese
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.