Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk eshte perfekte ,por ama ky eshte justifikimi jone qe gjithmone themi fajin e ka ky e ka ajoetj, por ne duhet te rregullojme ne fillim paqen ne vetvete sepse shume here ndihemi konfuz per veten tone jhere na pelqen vetja e here jo,duhet ti zhdukim keto mendime ,te besojme ne vetvete dhe me pas ndihemi ne paqe ne veten tone ,pas kesaj duhet te pretendojme qe te tjeret ten a vlersojne.Shume prej nesh paqen e kemi imagjinuar nje vend te bukur,te paster me lule me zogje qe fluturojne ,por ama I tille eshte cdo vend ne bote ,keshtu qe ne duhet te shqetesohemi per brendesine ,per paqen midis njerezve ,ata duhet te jene te qete,te duruartu qendrojne larg sherreve. Une,ti dhe shume e shume te tjere kur grindemi me dike,kur te tjeret na kundershtojne ose qortojne duam te vrapojme diku larg,larg ne vetmi,ne vetmin e mendimeve e reflektimeve,ku jemi vetem dhe analizojme gabimet tona,me pas harrohemi ne kengen e bilbilit qe te duket sikur po mundohet qe te te qetesojne me muziken e tij,degjohen zhurmat e ujit te lumt qe mundohet qe te mos bej zhurem.Ne ato moment ndihemi tok me natyren dhe nuk duam te largohemi nga ajo ,sepse natyra na genjen me pastertine e cilteresine e saj dhe sa here ndihemi keq duket po te perqafone me gjelberimin qe ka shtruare anembane. Jemi koshjente qe jetojme ne nje bote plot e per plot me cudira por ama eshte bota me e mrekullushme qe e duam shume .dhe dashuria per te sjell paqe ne bote e anembane.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Emirjona Kertolli
Email:
florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti:
Me falni per gabimet ne ese,por jane gabime shpejtesi ,por me poshte eshte eseja e sakte dhe pa gabime.
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themi aq me shume ndricon.Bota nuk eshte perfekte ,por ama ky eshte justifikimi jone qe gjithmone themi fajin e ka ky e ka ajo etj, por ne duhet te rregullojme ne fillim paqen ne vetvete sepse shume here ndihemi konfuz per veten tone njehere na pelqen vetja e here jo,duhet ti zhdukim keto mendime ,te besojme ne vetvete dhe me pas ndihemi ne paqe ne veten tone ,pas kesaj duhet te pretendojme qe te tjeret te na vleresojne.Shume prej nesh paqen e kemi imagjinuar nje vend te bukur,te paster me lule me zogje qe fluturojne ,por ama I tille eshte cdo vend ne bote ,keshtu qe ne duhet te shqetesohemi per brendesine ,per paqen midis njerezve ,ata duhet te jene te qete,te duruar te qendrojne larg sherreve. Une,ti dhe shume e shume te tjere kur grindemi me dike,kur te tjeret na kundershtojne ose qortojne duam te vrapojme diku larg,larg ne vetmi,ne vetmin e mendimeve e reflektimeve,ku jemi vetem dhe analizojme gabimet tona,me pas harrohemi ne kengen e bilbilit qe te duket sikur po mundohet qe te te qetesojne me muziken e tij,degjohen zhurmat e ujit te lumit qe mundohet qe te mos bej zhurem.Ne ato moment ndihemi tok me natyren dhe nuk duam te largohemi nga ajo ,sepse natyra na genjen me pastertine e cilteresine e saj dhe sa here ndihemi keq duket po te perqafone me gjelberimin qe ka shtruare anembane. Jemi koshjente qe jetojme ne nje bote plot e per plot me cudira por ama eshte bota me e mrekullushme qe e duam shume dhe dashuria per te sjell paqe ne bote e anembane.
Emri:
Bekim Peci
Email:
bekimpeci_-@hotmail.com
Komenti:
pffhhhhh nuk ka qene aq e mirë kundraj titullit titulli po thot paqja ne bot jo midis njerzve.Por pergjithshit shum bukur Të Lumntë !! Urimee
Emri:
ermal babqori
Email:
ermalbabqori123@hotmail.com
Komenti:
ese sh e bkr por me shume gabime megjithate zgjidha detyrat e shpis se mu desht kjo ese BRAVO