Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-01-09 09:29:11
Shikime: 15545
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 3

Titulli: Te enderrosh....

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Te enderrosh....
Autori: YourLiterary.com
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa lene asnje gjurme.
Ne kete bote nuk ka femije pa endrra ,te keqija dhe te mira jane endrrat e tyre .Por kur nuk realizohen te duket se e gjithe bota po te shembet ,askush nuk te flet sepse...je askush nuk ke qellime ne jete.....hapa qe ti ndjekessh ,te bertasesh me ze te larte dhe te thuash kjo esht endrra ime dhe te gjithe te marrin veshe se edhe ti ke nje deshire te madhe si te gjithe femijet e kesaj bote .
Ndoshta...ndoshta nje shkatrrim i madh e bene boten shkretetire dhe njerezia se ekziston me,atehere mund te thuash "STOP"
Por asgje nuk duhet te te ndal te enderrosh sado i mire dhe i keq qe te jesh.......
Ke shpresa per te ardhmen e cila vjen shpejt ,pa ngurim dhe nuk do t'ia qe ti nuk je gati.
Une shpresoj qqe juve te dashur lexues t'ju plotesohen te gjitha deshirat dhe endrrat qe keni ,dhe mos keni frike se cfare ju pret ne te ardhmen thjesht enderroni dhe enderroni pa funde.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     YourLiterary.com - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=678&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Rihanna
Lloji: Ese pershkruese
Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), ...
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
viti i ri 2016
Lloji: Ese pershkruese
Jeta nuk matet nga numri i frymarrjeve por nga qastet që të lënë pa frym.Prandaj dashuroni qdo d...
A JU KA NDODHUR
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,miqet nuk jan thjesht një ngrup njerzish, me të cilët thjesht kalon koh me ta dhe b...
Gjashte shoke ne av...
Lloji: Ese pershkruese
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ...
Tik-Tak Koha
Lloji: Ese pershkruese
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajz...
femiria
Lloji: Ese pershkruese
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse...
Jeta ime ne vijmesi
Lloji: Ese pershkruese
Shpirti na kerkon qe te mbesim perhere femije , te vrapojme mes botes pa probleme , por a eshte e mu...
Udhetimet e mia per...
Lloji: Ese pershkruese
Ishte nje dite e mire kur shkuam ne Prishtine ne aeroportin Adem Jashari per te shkuar ne Londer. Ke...
ai mengjes
Lloji: Ese pershkruese
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja...
Mergimi shpirteror
Lloji: Ese pershkruese
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror” Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri m...
para pasqyres se d...
Lloji: Ese pershkruese
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shiko...


Komentet e fundit!

Emri: sebi deni
Email: sebisebi@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Ana
Email: vajza1embel@yahoo.com
Komenti: Esht shum e bukur dhe e vertet👍 😃 Kur cdo gje shkon keq kapemi pas endrres 😍😊
  Pergjigju

Emri: artnesa
Email: nesa-nesa@live.com
Komenti: mendoj qe kjo ese te jep ndejnjen me te bukur mua me pelqej shum pamarr parasysh gjykimet e njerzve te tjer ti duhet ta vazhdosh enderren tende sepse enerrat ne nje dite behen nje realitet i bukur
  Pergjigju

Emri: Rinesa gjikolli
Email: rinesagj@hotmail.com
Komenti: Sa do te doja ta riktheja kohen si me pas!Te shikoja ata flok kaqurrela me sy te mpreht me nje ngjyre shum te embel qe eshte kafe.Do te deshiroja qe ta kujtoja edhe njehere mesuesen te gjitha ato gjerat qe i kaluam se bashku/Ja se qfar ndodhi erdhi dita kur hyra ne klas te gjashte dhe nje nga nje hyshin disa persona te cilet nuk i njifa por me than me ze te lart ne jemi arsimtart e juaj.Me dukej vetja sikur jam ne nje enderr.POR JAqe u adaptova me arsimtaret.
  Pergjigju

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: eseja e bukur me pelqeu!
  Pergjigju
Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: shko moj shporru okk

Emri: agnesa
Email: albin.aliaj@live.de
Komenti: palidhjee
  Pergjigju
Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e ke gabim. e ke lexu ti pa vemendje!

Emri: artnesa
Email: nesa-nesa@live.com
Komenti: -Mendoj qe nuk eshte e drejt te besh gjykime te tjereve beje jeten tende te mir apo te keqe thjesh vazhdoje dhe mos i shiko te tjeret! NUK MUND TI SHKELESH ENDERRAT E TE TJERVE !

Emri: dona
Email: dona@live.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.