Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njerezit gjate jetes kan enderra dhe deshira te ndryshme por ndonjehere edhe jeta i ofron pengesa te ndryshme ,ndonjehere shume te medha sa qe njeriu i humb te gjitha shpresat dhe forcat e tij per te jetuar duke menduar se nuk mund ta tejkalojne ate pengese ,por ne nuk e dim se pa i rezistuar nje gjeje te forte asnjehere nuk mund te forcohemi.Gjate jetes ne si njerez duhet gjithmone te shkojme drejte vetedijesimit qe te mos paragjykojme te tjeret per gabimet qe kane bere ,te kerkojme permiresim tek vetvetja,te nxjerrim ne pah anet e mira te njerezve dhe jo vetem te keqijat ,te mesohemi te falim,te mendojme pozitivisht sepse po te kishte kushtuar qdo mendim negativ me nje vlere shume te larte dhe nje tjeter pozitiv me vlere shume te ulet atehere a thua si do te ishte gjendja ekonomike e nje njeriu ne fund te dites , muajit e lere me vitit.Andaj duhet te messohemi ti perdorim forcat tona te medha shpirterore dhe ti vendosim si rregulla per nje jete me te mire dhe me pozitive .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenome...
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Kultura
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkollua...
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
Intelegjent lind ap...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema : Intiligjent lind apo behesh ?
Intelegjenca eshte aftesia mendore per te arsyetuar rreth s...
Pasuria
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mo...
kush jam une
Lloji: Ese argumentuese bindese
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!.
K...
Bjeshka e Pashtriku...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Bjeshka e pashtrikut
Bjeshka e pashtrikut
Shumë po ushton
Ushtrin qlirimtare
Po thot ku e kom...
Fjalim Politik
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifi...
une i them jo padre...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për d...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh.
Mos i jep llogari askujt! ...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drej...
Komentet e fundit!
Emri:
xhesi F
Email:
xhesifarruku@gmail.com
Komenti:
shumeeeeee e bkrrrrrrrpls/