Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-11-16 21:24:30
Shikime: 3579
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 2

Titulli: Gjykimi

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Gjykimi i njerzve
Autori: Ariela Selimllarik
Shkolla: Themistokli Germenji
Klasa: 10E
Qyteti: Korce
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje buzeqeshje tregon nje gezim dhe e kunderta e saj eshte te qaret i cili tregon nje gjendje te renduar shpirterore.....
Por perse nje individ duhet shikuar nga mimika e fytyres per t percaktuar se cfare fshihet brenda tij?
Perse ekziston gjykimi i hamendesuar pa pasur nje prove ne te vertete?
Dhe se fundimi ...Si mund te percaktosh personalitetin e nje personi pa e njohur ate si fillim?
Sot ne shohim nje njeri dhe themi:
- Ky eshte nje njeri i mire...
Por si mund te thuash nje dicka te tille pa e ditur se cfare fshihet brenda maskes te shpirtit..
Kjo ngjason me shprehjen
Ky eshte orator kur ti nuk i ke degjuar akoma fjalet qe ai thote..
Jeta ne vetvete ngjason me nje genjeshter te stolisur me mjeshteri...
Brenda se ciles futen te mirat dhe te keqijat qe permbledh ne vetvete kjo enderr...
A e di kur nje njeri une e quaj te dobet?
Ne rastet kur nje individ i caktuar brenda te cilit vlojne me qindra e mijera fjale..kur e perulin nuk thote qofte edhe nje fjale te vetme...
Nje njeri i cili ne rastet kur duhet te veproje ai stepet...
Kur duhet te qeshe ai eshte duke qare ..
Ai i cili kur e nenvlersojne nuk i kunderpergjigjet..
Mbi gjithcka...
Pas cdo sakrifice e peripercie qe i dergon si dhurate jeta...
Duhet te kete buzeqeshje...
Sepse buzeqeshja eshte e vetmja menyre qe na motivon per te ecur perpara...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ariela Selimllarik - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6996&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
pranvera
Lloji: Ese pershkruese
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqe...
GJUHA SHIPE THESARI...
Lloji: Ese pershkruese
DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u mundua...
Gezimi i vitit te r...
Lloji: Ese pershkruese
Viti i Ri eshte nje feste e kendshme dhe plot hare. Kjo feste gezon te gjithë fëmijët anembanë ...
Ja cfar eshte jeta....
Lloji: Ese pershkruese
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjeth...
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
Komuniteti dhe unë...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria që më rrethon mua jhihat me emrin komunitet në komunitet ekzistojnë edhe rregulla. Unë...
deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...
Mbasdite Vone
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te per...
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Ditari Im
Lloji: Ese pershkruese
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shum...
Udhetimi me klasen(...
Lloji: Ese pershkruese
Javen e kaluar shkuam ne Vlore. Nje dite para isha teper e emocionuar per te shkuar atje. U nisa me ...
A keni frike nga ve...
Lloji: Ese pershkruese
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.