Data e postimit: 2019-11-23 22:40:41
Shikime: 2843
|
|
Likes:
2
Dislikes:
1
Titulli:
28-29 nentori
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Gjendemi ne kete dite te madhe ku memedheu Jone u clirua.Kaluam shume vuajtje,brenga po ne fund ne fituam
Fituam nga varesia e armikut e u beme te pavarur.Fituam nga mbeshtetja une sepse ne kurre nuk u ndame. Fituam nga guximi yne sepse syri yne kurre nuk u dridh.Fituam nga gjakderdhja e njeri tjetrit se dhame dhe jeten per kete dite..Beme nje udhe te gjate qe sot e kujtojne vetem si dite,jetuam me frike e me ndrojtje qe nuk do te mund dot te arrijme..Dheu I Atdheut vetem po ulej poshte sepse nuk mundi ta trete dot gjakun tone!Si shperblim te punes tone ndizni muziken e kerceni e me te larte te bertisni rrofte memedheu!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
El.K - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7012&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Valbona
Lloji: Ese pershkruese
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish inte...
|
Natë, 24 dhjetor!
Lloji: Ese pershkruese
Natë, 24 dhjetor 2016,
Një natë e errët dhe e ftohtë dimri. Ashtu ishte edhe nata në të cil...
|
Librat
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje...
|
SHOKU IM
Lloji: Ese pershkruese
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shend...
|
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
|
21 marsi
Lloji: Ese pershkruese
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin ...
|
Stina me e bukur e ...
Lloji: Ese pershkruese
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore si...
|
varferia eshte prin...
Lloji: Ese pershkruese
semundja me e keqe qe ekziston ne shoqerine njerezore,asaj qe ende nuk i eshte gjetur kura,eshte var...
|
Kujtim me i bukur i...
Lloji: Ese pershkruese
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me...
|
Si i kalova pushime...
Lloji: Ese pershkruese
-Pushimet verore kete vit per mua,ashtu edhe si vjeteve tjera , kane qene pushime te bukura dhe me p...
|
keto me mesoi je...
Lloji: Ese pershkruese
Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te i...
|
Mesuesja ime
Lloji: Ese pershkruese
Mesuesja ime ne pamje te par te jep perfytyrimin e nje personi te ftohte dhe shume strikt.por ne te ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|