Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6195
Data e postimit: 2018-01-26 20:03:20
Shikime: 11560
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 6

Titulli: vetvetja

Lloji: Ese pershkruese
Tema: vetvetja
Autori: Uinda Kapaj
Shkolla: Mustafa Qemal Ataturk
Klasa: 10a
Qyteti: vlore
E-mail: uindakapaj2002@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zakonshme. Ndersa sot hesht...Nuk e di por goja me eshte kycur dhe gjuha i nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht pesha qe mbart kjo dileme, pesha e nje jete te tere. Por, kush jam une ne te veretete? Cili eshte roli qe luaj ne kete bote te madhe? A do te arrij te le gjurmet e ekzistences time kur mbi mua te lulezojne brezat e rinj te se ardhmes??
Mbase nuk e di se kush jam. Ky mund te duket nje mendim apsurd, por mendoj se nuk kam arritur ta njoh veten plotesisht, edhe pse kam plot 16 vite qe jetoj, te njoh te gjitha anet e karakterit tim, edhe pse jam perballur me shume situata..Vete jeta te meson shume me shume se kaq. Cdo dite,cdo ore,cdo minute,cdo sekonde njeh nje ane te karakterit qe nuk e dije se ekzistonte ne ty. Prandaj mendoj se nuk jam ende gati per tju pergjigjur kesaj dileme.
Por,e vetmja gje qe mund te pershkruaj me siguri eshte ana e personalitetit qe kam arritur te njoh. Jeta, ashtu si cdo monedhe ka dy ane, por une mendoj se kam zgjedhur anen pozitive. Koha ka treguar se jam nje person me shpirt dhe mendime te lira. Ne zemer me eshte kultivuar ndjenja e dhembshurise dhe dashurise per te tjeret. Jam rritur duke lexuaar libre per njerezit hyjnor, per aata qe i kane dedikuar jeten personave ne nevoje. Kjo eshte edhe arsyeja pse dua te bej shume per te tjeret, edhe me shume se c'kam mundesi. Por kjo gje ka dhe anen e saj negative sepse shpesh heree harroj, madje e demtoj veten duke u perpjekur te bej mire. Perpos vlerave te cilat i konsideroj pozitive, nuk mund te le pa permendur ato negativet.Pavendosshmeria eshte pika ime me e dobet. Gjithashtu nuk mund te le pa permendur faktin se jam nje njeri naiv, i cili perpiqet te shohe anen e mire te gjithckaje. Perpiqem qe te gjej nje rreze dielli ehe kur qielli eshte i mbuluar nga rete, te gjeje nje pike uji edhe kur duket se shkretetira ka mbuluar gjithcka, te gjej nje fije shprese edhe ne momentet me te deshperuara. Mase kjo eshte edhe dobesia ime me e madhe, nuk i shoh gjerat ashtu si jane ne te vertete, por e verteta mbetet e tille, edhe pse te dhemb. Kjo behet shkak i zhgenjimeve nga personat qe dikur i kam konsideruar te afert.
Si perfundim mendoj se kam shume per te zbuluar dhe dhene ne kete bote misterioze. Se bashku me te panjohuren do te vazhdoj te caj perpara duke u perpjekur per te qene e lumtur ne vargjet e rimuara te jetes...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Uinda Kapaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/vetvetja/6195


Vepra te ngjashme
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
Femijeria
Lloji: Ese vleresuese
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen ...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht seps...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjes...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dh...
keto me mesoi je...
Lloji: Ese pershkruese
Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te i...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e pref...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
endrra ime kur te r...
Lloji: Ese pershkruese
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesi...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.