Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-10-28 09:09:09
Shikime: 3299
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Leximi

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Muaji i Letersise
Autori: Nevrus Zaimi
Shkolla: Dritero Agolli
Klasa: 9D
Qyteti: Bilisht
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju.

Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mund të ndryshojnë, mund të grinden ose të bëhen mashtrues, por jo libra. Ata gjithmonë qëndrojnë pranë jush dhe gjithmonë presin me durim të flasin me ne. Ata kurrë nuk janë të kryqëzuar, zhvlerësues ose të gatshëm të flasin, siç janë miqtë tanë në jetë ndonjëherë.

Librat që na ndihmojnë më shumë janë ata që na bëjnë të mendojmë. Librat janë gjërat më të mira nëse përdoren mirë, nëse abuzohen janë më të këqijtë: Asnjë libër nuk mund të jetë i mirë, nëse studiohet nga pakujdesia.

Leximi i tyre është një gëzim më vete dhe përfitimet e tij nuk mund të përshkruhen me fjalë. Shtë një detyrë, të cilën ju duhet ta kryeni dhe ta kryeni me gjithë zemër. Kështu, gëzimet, frymëzimi dhe udhëzimet e marra do të jenë të pakufishme dhe tejkalojnë shumë imagjinatën tuaj.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Nevrus Zaimi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7443&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Kam rene ne dashuri...
Lloji: Ese pershkruese
Une quhem Taqo dhe jam njr fjal 18 vjecar.Kam pasur nje shok prej 8 vitesh dhe kohet e fundit kam re...
CFARE JANE FJALET D...
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Kujtimet feminore
Lloji: Ese pershkruese
Ecen koha , vrapon e se ndal kurre hapin, e si ndal as kujtimet. Na sjell ne rrugetimin e gjate me ...
Seksi
Lloji: Ese pershkruese
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume...
sida ne shqiperi ne...
Lloji: Ese pershkruese
Virusi vdekjeprures HIV/AIDS, po perhapet me nje shpejtesi te frikshme. Specialistet e Institutit te...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
Deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Deshira ime eshte qe ne te ardhmen te jem gazetare.Gazetaria do jet puna qe une do te bej apo te t...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
ai mengjes
Lloji: Ese pershkruese
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja...
viti i ri 2016
Lloji: Ese pershkruese
Jeta nuk matet nga numri i frymarrjeve por nga qastet që të lënë pa frym.Prandaj dashuroni qdo d...
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
“Udhetim Imagjinar ne Kohe” Jam duke udhetuar me imagjinaten time ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.