Data e postimit: 2015-01-08 11:06:09
Shikime: 27072
Likes:
19
Dislikes:
5
Titulli:
shoku im
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtrime te veshtira dhe problema te cilat une nuk mund t'i zgjidh dot.Ne i kemi shtepite prane e prane dhe kemi lindur ne te njejtin muaj .Gjithashtu Andri ka edhe shume shoqe dhe i pelqen shume shoqeria me goca.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Gindi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/shoku+im/3533
Vepra te ngjashme
Ndjenja
Lloji: Ese pershkruese
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja p...
Kuazimodo dhe Esmer...
Lloji: Ese pershkruese
Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket b...
Gabimet jan pjesë ...
Lloji: Ese pershkruese
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht nd...
marredheniet midis ...
Lloji: Ese pershkruese
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndry...
Football
Lloji: Ese pershkruese
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte...
Shtepia e Endrrave
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia e endrrave te mia !!
Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron pady...
E dehur nen afshin ...
Lloji: Ese pershkruese
Nje afsh i dendur pranvere behet shoqeruesi im me i mire duke me ndjekur hap pas hapi ne ecjen time ...
babai im
Lloji: Ese pershkruese
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum...
per mesuesen
Lloji: Ese pershkruese
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e pernd...
kujtimet me gjyshen...
Lloji: Ese pershkruese
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare...
Ke qun shok?
Lloji: Ese pershkruese
Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet ...
Gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
GJAKMARRJA
Gjakmarrja problem, penge e shoqerise tone.
Ajo po per...
Emri:
andrihavolli
Email:
andrihavolli7@gmail.com
Komenti:
ah bre bir bre bir ku je , oh ta hanksha zemren bre
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
agnesa
Email:
ramadani_74@hotmail.com
Komenti:
Pergjigju
Emri:
gregrg
Email:
grgegr@gmail.com
Komenti:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Romina
Email:
Mina@hotmail.com
Komenti:
Ti ne vit te 3
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
lori
Email:
lorigirl@hotmail.com
Komenti:
Ti ne klasen e 12? Po me kete qe ke shkruar dukesh si ne klasen e 5 more....
Pergjigju
Emri:
ada
Email:
ada.hoxha@gmail.com
Komenti:
po lori ke te drejte.
Ajo as per klase te pare jo me per ne klase te 12.
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti