Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh.
Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone.
Detyra e tyre per te qene prinder eshte shume e veshtir si nje ekuacion qe duhet zgjidhur mire. Pavarsisht se ne nuk e verejm dot se sa i gjate dhe me pengesa eshte ky ekuacion prinderor.
Shume here ato perballen me disa vendime shume te veshtira, te cilat nga pikëpamja jone jane vendime koti.
Pa marre parasysh se cfare kane hequr prinderit tane per te arritur deri ne kete vendim.
Por disa nuk e kane kete shanc qe te ndjejne ngrohtesine,keshillimin e tyre,fjalet e bukura te tyre. Sepse Zoti po i sprovon me njerezit me te dashur.
Jeta pa prinderit do te dukej shume e zbrazet dhe e erret. Kur ne rrezohemi jane ato qe na ngrejne kurse pa ato do rrim të rrezuar.
Per shume femijë idhulli i tyre jane prinderit.
Se ato duan te behen si ato, me ate lloj qendrimi, mendimi, ngrohtesie apo sakrifica te tyre per femijen.
Ai qe ia din vlerat prinderve te tyre eshte shume me i pasur ne shpirt dhe perfiton me shume ne jete.
Cdo femije duhet te jete krenar ne rrugen e prinderve te tyre.
(✿ ♡‿♡)
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!