Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje të detajuara dhe argumente pas argumentash. Dikush zgjedh kinemanë dikush teatrin e dikush nuk i ndan dot.Ndryshe nga publiku i cili duket sikur preferon kinemanë , aktorët jane më të prirur për të qenë dashamirës të teatrit. Vetë dashuria për aktrimin për shumicën e aktorëve buron nga teatri dhe kjo është një nga arsyet pse aktorët zgjedhin teatrin në pjesën më të madhe të kohës .Megjithatë nëse flasim për fitimet ekonomike kinemaja është më shumë fitimprurëse se teatri,për të mos thënë që teatri ,të paktëm në vendin tonë, sjell fitime minimaliste dhe ky është një fenomen tashmë në Shqipëri.Realizimi i një pjese teatrale ,për aktorët ka goxha vështirësi sepse një gabim më i vogël mund të shkatrrojë të gjithë shfaqen ,por duartrokitjet dhe të qeshurat që përcillen në sallë falin tjetër lloj emocioni .Ndërsa për realizimin e një filmi është shumë më e lehtë për aktorët dhe jo vetëm , por emocionet nuk janë të njëjtat.Shpesh ngrihen debate dhe diskutime ku drejtohen pyetje si : A është teatri një zgjedhje më e mirë se kinemaja? Kush duhet të vlerësohet më shumë? Kush jane më të frekuentuara nga grupmoshat e reja ? Etj.
Shumica e artistëve mendojnë që njerëzit duhet të ndërgjegjësohen për sa i përket mungesës së vëmendjes ndaj teatrit .Madje një pjesë e artistëve mendojn që arti i vërtet gjendet vetëm në teatër.Sigurisht që dashamirësit e kinemasë e hedhin poshtë këtë mendim .Në opinionin tim kinemaja dhe teatri janë dy mënyra të të bërit art.Ndonëse në teatër kontaktin e parë e ke me publikun ,në kinema e ke me kamerën.Mendoj që teatri duhet të vlerësohet shumë e më shumë dhe në kinema duhet investuar tepër e më tepër sepse teatri dhe kinemaja janë dy burime arti.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Asja Koka - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7498&lloji=Ese+e+krahasim-kontrastit
Vepra te ngjashme
Rinia ne kohen e di...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Rinia ne kohen e diktatures ishin me te perqendruar tek vetja,nuk u tregonin gjithcka prinderve te t...
E Bukura dhe e Shem...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur...
Miq e shoke!
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik t...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
kenget e milosaos d...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zh...
Kuazimodo dhe Esmer...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne kryevepren e Hygoit “Katedralja e Parisit” hasim dy personazhe sa te ndryshem aq edhe te njej...
Fshati apo qyteti
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me n...
AI DHE UNE
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
AI KA GJITHMON VAPE ,UNE KAM GJITHNJE FTOHTE.VERES,KUR VERTET BEN SHUM NXEHTE ,SBEN GJE TJETER VECSE...
Dashuria dhe Urrejt...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dashuria dhe Urrejtja !
Urrejtja dhe Dashuria dy ndnjenja te fuqishme jane pjese e pandashme te ...
komunizmi demokraci...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne p...
Ngjarja Eugjen Onj...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ngjarja
Eugjen Onjegini përbën nje lloj te vecante letrar midis poemes dhe romanit nga kritika ...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ARDHMËRIA E KOSOVË-s
O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë...
Komentet e fundit!
Emri:
mami jot
Email:
babijot@gmail.com
Komenti:
jam m@mi jot ne dush