Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8124
Data e postimit: 2023-06-04 14:46:05
Shikime: 500
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradhtuar dhe e shkatërruar nga ndjenjat dhe situatat e rrethuar. Krahasuar me femrat e sotme, mund të identifikohen shumë kontraste të qarta. Le të shohim disa nga ato.
Roli i gjinisë dhe vetëdijes së vetes:
Ofelia është personazh i papavarur dhe i varur nga burrat që e rrethojnë, veçanërisht nga vëllai i saj Laerti dhe Hamleti, i cili ishte i dashuruar me të. Ajo përfaqëson stereotipin e femrës në shoqërinë e Shekspirit, e cila kishte një rol të kufizuar dhe nuk kishte autoritet të vërtetë për të marrë vendime të rëndësishme në jetën e saj.
Në anën tjetër, femrat e sotme kanë arritur një nivel më të lartë të vetëdijes së tyre. Ata janë angazhuar në shumë fusha të jetës, si politika, biznesi, shkencat, arti, dhe shumë të tjera. Femrat e sotme kanë fituar barazinë e të drejtave dhe mundësinë për të luajtur një rol të rëndësishëm në shoqëri.
Ndikimi i shoqërisë dhe presioni social:
Ofelia ishte nën ndikimin e prindërve të saj dhe kërkonte miratimin e tyre për të vendosur për jetën e saj. Ajo përjetoi presionin social për të qenë e butë, e pafajshme dhe e shurdhër ndaj dëshirave të saj personale.
Pavarësia emocionale dhe ndjenjat e tyre:
Ofelia tregohet si një personazh i dëshpëruar dhe i thyer nga ndjenjat e dashurisë dhe tradhëtisë. Ajo humb vendin e saj në shoqëri dhe ndërfamiljare, dhe përjeton një rrëmujë të madhe emocionale që çon në vdekjen e saj tragjike.
Në krahasim, femrat e sotme shprehin pavarësinë emocionale dhe aftësinë për të menaxhuar ndjenjat e tyre në mënyrë të shëndetshme. Ata kanë më shumë mundësi të krijojnë marrëdhënie të shëndetshme dhe të bëjnë zgjedhje të ndërgjegjshme për të mbrojtur veten dhe të tjerët.

Aksesimi në arsimim dhe autonomi intelektuale:
Ofelia është një personazh që nuk tregon ndonjë shprehje të veçantë të aftësive intelektuale dhe autonome. Ajo është më shumë e prekur nga emocionet dhe marrëdhëniet sesa nga zhvillimi intelektual dhe arsimimi.
Sot, femrat kanë mundësi të barabarta për të hyrë në institucione arsimore dhe për të zhvilluar aftësitë e tyre intelektuale. Ata mund të fitojnë autonomi intelektuale dhe të kontribuojnë në fusha të ndryshme të shkencave dhe kulturës.

Krahasimi i Ofelisë me femrat e sotme na tregon se ka ndodhur një zhvillim i madh në rolin dhe pozicionin e femrave në shoqëri. Femrat e sotme kanë fituar më shumë liri, mundësi dhe autonomi për të zgjedhur jetën e tyre dhe për të realizuar potencialet e tyre në mënyra të ndryshme.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+e+krahasim-kontrastit/Aktualizimi+i+Ofelis%C3%AB+me+femrat+sot+/8124


Vepra te ngjashme
Aktualizimi i Helen...
Lloji: Ese argumentuese
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsiderohesh...
Medea dhe Femrat So...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është...
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
Titulli: Aktualizim...
Lloji: Ese informuese
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë...
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
droga
Lloji: Analize letrare
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që pr...
Shoqeria...!
Lloji: Ese shpjeguese
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gj...
Te studiosh jashtë...
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësi...
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...
Dilema e se ardhme...
Lloji: Ese argumentuese
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si n...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.