Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2021-03-05 12:21:55
Shikime: 3479
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: Shkolla

Lloji: Analize letrare
Tema: Shkolla
Autori: Aurel Lusha
Shkolla: "Isa Boletini,,
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e shkolles jane gjithmone te hapura dhe nuk kane per t'u mbyllur kurre. Aty takohemi dhe argetohemi me miqte tane me te mire. Ato qe na drejtojne jane mesuesit qe jane si prinder tan te dyte per ne. Librat jane miqte tane me te mir me te dashur e te besueshem. Nepermjet shkolles fitohet dituria e cila na duhet per punen ne jeten tone. Prandaj themi qe shkolla eshte çerdhja e diturise sepse jeta e mire,e lumtur dhe e suksesshme eshte e mundur nga shkolla. Armet tona jan lapsat dhe librat te cilet na duhen per te fituar luften me jeten dhe problemet brenda saj.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Aurel Lusha - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7608&lloji=Analize+letrare


Vepra te ngjashme
Tartufi
Lloji: Analize letrare
ditelindja ime
Lloji: Analize letrare
ditelindja ime ne ditelindjen time ftova shume shoke si Elkuranin,Arblendin,Bardhin,e shume shok ...
Fjalet e qiririt
Lloji: Analize letrare
Titulli: Fjalet e qiririt Autori: Naim Frashëri Botimi: Viti 1886 Poezia "Fjalet e qiririt...
gjenerali i ushtris...
Lloji: Analize letrare
Gjenerali I Ushtrise se Vdekur Gjenerali I ushtr...
Pavarsia
Lloji: Analize letrare
Pavarsi Urime përvjetori Sa me knaqesi E pres kete ditë Si u ba Kosova Shtet i ri me ty pav...
Ese
Lloji: Analize letrare
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rruge...
Zemra ime
Lloji: Analize letrare
Zemra ime Zemra ime sa e smut je Tregoma dhimbjen ti ku e ke Ne spital jam shtru per ty zeme...
prilli i thyer
Lloji: Analize letrare
Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne ca...
Babi
Lloji: Analize letrare
Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe...
Saide gashi
Lloji: Analize letrare
Saide pnishi Dëshira ime ka qen me lexu msime se i kom pas ne klas perveq atynve kom lex...
Mirse vjen o nip
Lloji: Analize letrare
Po na gzohet kulmi Po na gzohet pragu i shtepis Po na vjen nipi yn i ri Gzohi ju oj mesa Gzohi...
gjuha jone
Lloji: Analize letrare
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te per...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.