Data e postimit: 2022-02-12 00:27:55
Shikime: 1577
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
Koha
|
Lloji:
Ese filozofike
Tema:
Filozofi
Autori:
Gerald
Shkolla: Universiteti i arteve
Klasa: Viti 1
Qyteti: Tirane
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Po c’eshte kjo gje e mallkuar .. kjo formule komplekse qe e quajme kohe?
A ekziston vertete ajo? Kush eshte kontrolluesi i saj? Mos ndoshta eshte nje shpikje klishe e shitesve te orave?
Kjo meduze e tmerrshme qe te gllaberon njeherazi ne momentet e gezueshme dhe bie ne gjume letargiik gjate veshtirsive....
Ahhh koha..
Gjeja me e shtrenje per nje njeri , per nje gjallese tek e fundit... nje gjallese qe ka nje KOHE te limituar e lufton me cdo qelize te trupit per ta persorun ne menyren me te mire te mundshme..
Kalon shpejt e marrosura .. kalon shpejt ne momentet kur ne duam te mos kaloje.. ahh sigurisht ..si shume gjera te tjera eshte edhe kjo eshte ingranazh i kesaj bote mizore , e kjo e fundit ne vetvete eshte komplekse e cila fsheh pergjigje te medha ne brendite e saj...
Sidoqofte sa te kete ora do kete edhe kohe , e sa te kete orator do kete edhe ora................
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Gerald - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7871&lloji=Ese+filozofike
Vepra te ngjashme
Aventurat e Diut
Lloji: Ese filozofike
Na ishte njehere nje djale i ri 16 vjec.Deshira e tij e madhe ishte te behej nje futbollist karderr....
|
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e pref...
|
E bukura dhe e shem...
Lloji: Ese filozofike
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka...
|
magjia e vepres se ...
Lloji: Ese filozofike
Don kishoti eshte nje veper per te cilen mundohemi qe ta kuptojme dhe te mesojme me teper rreth saj ...
|
I semuri per mend
Lloji: Ese filozofike
• I semuri per mend eshte komedia e fundit e molierit te cilen ai e vuri ne skene me 1673.Molieri ...
|
Vdekja eshte e hesh...
Lloji: Ese filozofike
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nu...
|
Rrugetimi I jetes.
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje udhe e cila do kurajo dhe besim ne vetvete.Ajo ka pengesa,dhimbje,lote, humbje si dhe...
|
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
|
Varferia
Lloji: Ese filozofike
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
|
Alegoria e shpelles...
Lloji: Ese filozofike
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të h...
|
Princesha argjiro.
Lloji: Ese filozofike
Që nga poshtë një zë thirri:
"Jam një lajmës nga kufiri"
U hap porta mengadalë,
Kërci...
|
Mos ...
Lloji: Ese filozofike
Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fr...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|