Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5069
Data e postimit: 2016-03-18 18:47:24
Shikime: 8882
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 3

Titulli: LIRIA

Lloji: Ese filozofike
Tema: Jo liria e njerzve por...liria e shpirtit.
Autori: Xhoana Gjana
Shkolla: RINIA DURRES
Klasa: 9A
Qyteti: Durres
E-mail: xhoanagjana@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shpirti eshte dicka hyjnor,te cilin vec Zoti di ta kontrolloje,ta shtyje drejt dashurise,ta largoje nga urrejtja e ta beje te ndjeje edhe kontrastet e lumturise.Por,befas kur njeriu ndjen se realiteti eshte ndryshe.Njeriu ka lindur me pranga e do te vdese si i tille,por keto pranga nuk e pengojne ate te deshiroje lirine e te lufoje per te.Lind me pranga sepse sapo hap syte rrotull teje ka njerez qe te mbikqyrin,vdes me pranga sepse edhe ne varr te percjell mbikqyrja e njerzve por nuk jane keto prangat qe burgosin me thelle shpirtin njerzor.Vete njeriu i ka vene prangat vetes e i ka mohuar lirine,por kjo gje mund te ndryshoje sepse gjithcka ne kete bote ndryshon,asgje e sotme nuk eshte neser,gjithmone duhet te kuptojme nga gabimet e te mundohemi ti ndreqim ato,keshtu nese ne i kemi mohuar vetes lirine ne duhet ta rimarrim ate,sepse pa liri shpirti njerezor nuk ka vend strehimi.Se,te tille te ben jeta,robin e saj,qe nga lindja deri ne vdekje.Por ne s'jemi askush per te vendosur limitet e vdekjes,ne jemi njerez per te perballuar sfidat e jetes.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhoana Gjana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/LIRIA/5069


Vepra te ngjashme
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Fjalim politik
Lloji: Tekst argumentues
Te nderuar zonja dhe zoterinj Ju falenderoj te gjitheve per pjesmarrjen dhe per mbeshtetjen tuaj te...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
Jeta
Lloji: Leter
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund t...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Kura e lirise-Dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort m...
mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesues...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te t...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Ne jemi te gjithe njerez prej gjaku e mishi, jemi ne qe na shte falur nje jete. Jemi ne qe na eshte ...
ese
Lloji: Ese filozofike
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta ...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
JAM AQ E ZENE ME JE...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben...


Komentet e fundit!

Emri: Xhoana Gjana
Email: xhoanagjana@yahoo.com
Komenti: faleminderit,,,,por me vjen dhe cudi gjithashtu se si ty te duken 4 fjali ne kete ese,
  Pergjigju

Emri: adi
Email: adiolaxhelili@yahoo.com
Komenti: bukur.por eseja nuk eshte me 4 fjali
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.