Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7700
Data e postimit: 2021-05-29 05:15:30
Shikime: 1531
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Vogëlushi im

Lloji: Ese filozofike
Tema: Ese filozofike
Autori: Fejzë Demiri
Shkolla: Shkrimtar
Klasa: Fakultet
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Porosia e babait
Kur kthehem pas, në hapat e padukshëm të kujtimeve, më kujtohet dita e parë kur erdhe në këtë botë. Si fëmijë i njomë që ishe, dalëngadalë duke u rritur fillove t’i bësh hapat e parë të jetës. Vogëlushi im, qaje me dënesë për gjërat që s’i dije, që s’i njihje… Kur një fëmijë i lagjes kishte një lodër a diçka të bukur, bërtitje me lemeri që unë të ta blija. Edhe pse të varfër, e pa gjëra elementare, nuk donim asnjëherë që ty të mërzisnim. Kërkoje gjëra të shtrenjta të t’i blija. Më duhej të ecja orë të tëra duke psonisur në treg lodra e gjëra të tjera që ti i kërkoje me ngulm. Vogëlushi im, kam shkelur nëpër kohë të vështira me plot vuajtje e mjerim. Jam përpirë ndaj një mijë e një të këqijave, madje, edhe pa darkë duke fjetur, që ty t’i plotësoja të gjitha. Vogëlushi im i përjetshëm, paska dashuri në jetë që kapërcejnë fusha, male, kodra, lumenj.
Këso dashurie që prekin qiellin, yjet, planetet, universin. E tillë është edhe dashuria ndaj teje vogëlush. Në botë nuk mund të ketë dashuri më të pastër e të çiltër, sikurse dashuria e prindit për të birin. Biri im i shtrenjtë, pavarësisht se tani je rritur dhe je i vëmendshëm për të gjitha në jetë, për mua, je po ai vogëlushi që ardhja jote në jetë solli pranverë e gjallëri në shtëpinë tonë. Biri im, kam përjetuar gjëra nga më të ndryshmet, shpesh me fatin kam zënë në thua. Kemi jetuar në kohëra të vështira, ku për një fjalë dënoheshe me vdekje. Shpesh jam shtrydhur në mendime që situatave të jetës t’u dal mbanë, ku kam punuar me orë të tëra t’u rris ty dhe familjen. Jeta e stërmunduar më ka katandisur shumë, mirëpo më ka mësuar që nga jeta të mos largohem i koritur. Biri im i përjetshëm, tani unë jam plakur dhe e ardhmja të takon ty dhe pasardhësve tu.
Jeta nuk është vetëm diell e kaltërsi, shpesh hasim ditë me vranësira shi, borë, breshër e mjegullnajë. Kështu janë edhe njerëzit jo të gjithë të duan me qëllime të pastra, prapa dashuriçkave të tyre fshihen inati, smira e xhelozia. Por, asnjëherë gjykimet dhe opinionet e të tjerëve nuk duhen të bëhen realiteti yt. Jetën tënde askush më mirë se ti nuk mund ta jetojë! Ti ji vetvetja! Ke besim në hapat e tu, mos të gjunjëzojë çdo gjë që ta pretë rrugën. Biri im i shtrenjtë, të dish ta shfrytëzosh kohën dhe ta menaxhosh atë është primati më i çmuar në jetë. Asnjëherë mos ia lerë gjërat kohës apo rastësisë.
Suksesin nuk e sjell dembelizmi, rehatllëku dhe rastësia, por atë e sjell puna e palodhshme, vullneti dhe përpjekjet e vazhdueshme. Askush nuk është bërë i arrirë brenda nate, dhe askush nuk e ka gjetur suksesin në raftet e dyqaneve. Biri im, ta duash dhe ta çmosh tjetrin, në rrugën e suksesit, edhe vetë je i ndihmuar. Ndihmoji të tjerët, ji shembull për të mirë, se secila dorë ka nevojë për tjetrën. Duhet të dish se jo të gjitha buzëqeshjet janë të sinqerta, por ka nga ato që fshihen një sërë helmesh e demaskimesh prapa shpine. Me gjërat duhet sprovuar: “Një kripë me masë i jep shije gjellës, kur rritet në sasi të bën të helmuar”. Biri im, do ta shikosh veten çdo ditë në pasqyrë e asnjëra nuk do të ngjajë me tënden! Askujt mos i beso më tepër se syve tu ç’sheh e ç’ndjen!
Mos harro, sot realiteti shtrembërohet në mijëra mënyra. Gjithmonë pas diçkaje fshehet diçka edhe më e thellë që ti nuk e sheh?! Hiqu thashethemeve e përgojimeve pashë nderin! Ato janë për njerëzit e ligj e pa qëllim. Do të dërgojnë në mosarritje e buzë greminës. Do të ketë njerëz që do të ledhatojnë, e, pas shpine do të pështyjnë gjak e vrer për ty. Por, kjo nuk duhet të të shqetësojë se ata do të mbesin ashtu të dështuar. Biri im, e di se do të përballesh me problemet dhe peripecitë që i sjell jeta, ama asnjëherë le të mos pengojë e kaluara dhe problemet që kanë ndodhur, le të mbyllen një herë e përgjithmonë me një dry të fortë harrese! Asnjëherë mos u bëj kopje apo imitim i diçkaje, ngase secili duhet ndjekur unin e tij. Mos u ngop së punuari! Mos u kënaq me atë që e ke! Gjithmonë ka vend për më shumë.
Biri im, JETOJE JETËN ME NDER!






Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Fejzë Demiri - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Vog%C3%ABlushi+im+/7700


Vepra te ngjashme
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Per nenen
Lloji: Poezi personale
“Nënë, o nënë ku je?”-thërret fëmija natën Dhe me lot në sy gjum’ i ëmbël s’e zë...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...

Lloji: Ese shpjeguese
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë....
Toleranca
Lloji: Ese argumentuese
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të ed...
Pengesat e jetës
Lloji: Tekst shpjegues
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh j...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paq...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Dashuria për dijen...
Lloji: Analize letrare
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo ës...
Dashuria
Lloji: Tekst pershkrues
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për fa...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.