Data e postimit: 2022-02-15 22:14:33
Shikime: 2215
|
|
Likes:
2
Dislikes:
1
Titulli:
Ditet e Dimrit
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kudo qe shkoje shihje njerez qe ishin veshur me xhupa te trashe. Duke qene se temperaturat ishin shume te uleta u vendos qe shkollat te mbylleshin per 3 dite. Prej televizorit degjohej zeri i gazetareve qe vazhdonin te flisnin se si rruget e zonave te larta filluan te ngrinin dhe te ishin me te rrezikshme per kedo qe kalonte aty. Shume njerez mund te mos kishin mjaftushem baza ushqimore per tu ushqyer pasi rruget ishin te bllokuara. Edhe pse ishte shume ftohte perseri perpara na prisnin festa e fundviti pra Viti i Ri qe eshte dhe festa ime e preferuara pasi e tere atmosfera eshte e mbushur me gezim dhe lumturi. Kjo fest behet akoma me perfekte ne momentet kur te tere fillojn te pergatisin darken dhe ne televizor jepen ato emisionet e humorit ose kenget e shumta atmosferike qe na shoqerojne gjate tere darkes.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Filanja - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7879&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
E ARDHMJA IME
Lloji: Ese pershkruese
E ARDHMJA IME
E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na t...
|
27 vjetori i cliri...
Lloji: Ese pershkruese
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne k...
|
Lloji: Ese pershkruese
I dashur gjyshi im,
Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashm...
|
“MERR SYTE E MI D...
Lloji: Ese pershkruese
Shpesh njerzit zene e flasin kuturru per nje njeri qe e duan , nje njeri qe e adhurojne , ose nje nj...
|
Prometeu, nje hero ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishin thjesht lojtaret e nje bote plot gabime. Ishin te destinuar per te qene "injorante", per te mo...
|
Dje
Lloji: Ese pershkruese
Nje zymtesi qe vrau gjallerine vesh si nje mallkim i pasherueshem kete imazh te erret.Disa rruge pa ...
|
ekskursioni
Lloji: Ese pershkruese
Vitin e kaluar shkuam ne nje ekskursion shume te bukur qe s'mund te harrohet lehte.Ne planifikuam qe...
|
8 vite bashk
Lloji: Ese pershkruese
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Er...
|
Lufta ,fataliteti i...
Lloji: Ese pershkruese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat.
Pro a jane lufterat fataliteti i jetes s...
|
kush jam une ?
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo p...
|
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e tre...
|
Gjyshi im
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|