Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-04-20 04:02:49
Shikime: 1362
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Genjeshtra te ze rob,ndersa e verteta te cliron

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Genjeshta te ze rob,ndersa e verteta te cliron
Autori: Ersan Ismeti
Shkolla: Petar Zdravkovski Penko
Klasa: 8-3
Qyteti: Shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Në këtë tokë nuk ka njeri qe nuk gënjen apo mashtron,tashi mos flasim për mashtrimin se temën e kemi krejt ndrzsha pra siç thash nuk ka njeri që ska gënjzer asnjëher spaku njëher.
Gënjeshtra ështe diçka shumë e keqe qe e damton shpirtin tënd por mos mendo se vetëm shpirtin tëend sepse ti ndermjet atzre dz buyëve të tua e thua atë gënjeshtër pra ti do ti besosh të tjerët me një gjë që nuk është e hasur apo e vërtet.Çdo njeri kur gënjen dridhet i dridhen buyët pse s eshpirti zt nuk e do atë plor mendja jote të shti atë gënjeshtër në trurin tënd,nuk është kot ajo fjala e urtë rrena i ka këmbt e shkurta dhe çdo rrencak(gënjeshtar)i ka këmbët e shkurta,kurse e vërteta është krejt ndyshe,ajo vetëm ta rehaton shpirtin dhe të çliron!
-Ersan Ismeti
(kjo ishte vetem një pjes e eses pjesa tjetër postohet kur bëhen 20 likes)
Ndihem krenar nëse ju ka ndihmuar eseja
ime!Pafshim



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ersan Ismeti - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7926&lloji=Ese+vleresuese


Vepra te ngjashme
Roli i gruas ne sho...
Lloji: Ese vleresuese
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi...
me thane
Lloji: Ese vleresuese
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thj...
Ese : 28 Nëntori -...
Lloji: Ese vleresuese
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita k...
Ndarja nga mesuesja
Lloji: Ese vleresuese
Ndarja nga Mesuesja Kaluan 5 vite te gjata.Eshte veshtire te pranohet por dua te them se erdhi mo...
Historia eshte bija...
Lloji: Ese vleresuese
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje qe kur I degjo...
FAMILJA IME
Lloji: Ese vleresuese
FAMILJA IME JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENI GJYSMA JETES TIME JENI QDO GJE PER MUA DHE ASN...
Miqësia
Lloji: Ese vleresuese
Shqiperi, o nena im...
Lloji: Ese vleresuese
"O malet e Shqiperise, dhe ju o lisat e gjate, fushat e gjera me lule, qe ju kam ndermend dite e ...
mesuesit tane
Lloji: Ese vleresuese
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithck...
Liria dhe deshmoret...
Lloji: Ese vleresuese
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjale...
libri , miku im me ...
Lloji: Ese vleresuese
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere n...
Mos pyet se cfare b...
Lloji: Ese vleresuese
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.