Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-06-20 12:27:28
Shikime: 1294
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 2

Titulli: Jeta e kesaj bote sipas islamit

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta e kesaj bote sipas islamit
Autori: Flora Xhaferi
Shkolla: SHMKM
Klasa: I4
Qyteti: Gostivar
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese
Falenderimi i takon Allahun që e bëri jetën e kësaj bote kalimtëre dhe jetën e botës tjetër të qëndrueshme dhe të përhershme. Paqja dhe bekimi qofshin mbi Profetin tonë, Muhamed, dhe mbi familjen e tij, shokët e tij dhe pasuesit e tij deri në Ditën e Gjykimit.

Në të vërtetë jeta e kësaj botë shtë zbukuruar, zgjeruar dhe është bërë qëllimi i shumë njerëzve mëngjes dhe mbrëmje. Dhe Profeti –salallahu alejhi ue selam- pati frikë një gjë të tillë për popullin e tij, sepse ajo është shkatërrimtare për ta. Është transmetuar në librat e saktë (si: Buhariu, Muslimi…) se Profeti - salallahu alejhi ue selam- ka thënë: "Pasha Allahun unë nuk kam frikë varfërinë për ju, por kam frikë që do t'u jepet juve dunjaja ashtu siç iu dha atyre që ishin para jush dhe garonin në të ashtu siç do të garoni edhe ju dhe do t'ju shkatërrojë juve ashtu siç i shaktërroi ata"

Kishte frikë - alejhi ue selem- për popullin e tij sprovën e jetës së kësaj bote dhe që të jepen pas duke qënë shkatërruese për ta dhe për prishjen e fesë së tyre e përçarjen në mes

Transmetohet nga Ka'b bin Ajad se ka e dëgjuar të Dërguarin e Allahut të thotë: "Me të vërtetë për çdo popull (komb) ka sprovë dhe sprova e popullit tim është pasuria" Për këtë qëllim e paralajmëroi popullin e tij nga fundosja në dunja dhe të vrapuarit pas, sepse kjo jetë është vend prove për njerëzit dhe për t'i sprovuar ata, për këtë thotë Profeti –salallahu alejhi ue selem-: "Me të vërtetë dunjaja (jeta e kësaj bote) është e bukur dhe .. dhe me të vërtetë që Allahu ju bëri juve mëkëmës në të dhe Ai ju vështron se çfarë veproni , kështuqë keni frikë këtë dunja dhe keni frikë gratë"



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Flora Xhaferi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7958&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Butrinti
Lloji: Ese pershkruese
Butrinti,ose me emrin e lashte Buthrotum,shtrihet ne jugperendim te Shqiperise.Butrinti mendohet ti ...
Ne Vlore per shpall...
Lloji: Ese pershkruese
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi p...
Siluete mendimesh
Lloji: Ese pershkruese
Deti është i qetë sonte. Baticë. Hëna qëndron e drejtë mes hapësirave qe kane lene yjet...
tingulli i ziles se...
Lloji: Ese pershkruese
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj....
Ese per pranveren
Lloji: Ese pershkruese
Sic do stinë ashtu edhe pranvera ka bukurit dhe rendesit e saja ajo fillon më 21mars.Në pranve...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort q...
nje pershkrim per v...
Lloji: Ese pershkruese
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia l...
nena ime
Lloji: Ese pershkruese
nenet time shum e dua sepse ajo me rriti mua Edh...
Rruga per tek Drita...
Lloji: Ese pershkruese
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do ...
Mbasdite Vone
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te per...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne s...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.