Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2021-10-19 23:18:09
Shikime: 2252
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 5

Titulli: Nêna

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ese : Nêna
Autori: Lindita Zema
Shkolla: Mësuese e gjuhês dhe letërsisë shqipe
Klasa: 6,7,8
Qyteti: Kuçovê
E-mail: Email eshte i fshehur!
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe flet me gjuhën e shpirtit.
Ajo ështê oksigjen i jetês sime që vuan çdo sekondê e minutê humbjene saj dhe unë si e pêrhumbur né vetminê time sjell ndêrmend çdo kujtim qê lidh pérjetêsisht jetën time me qënien e saj.
Oqeani i lotêve mbush sytê e mi nga dhimbja e madhe dhe mê duket sikur do ta shoh përsëri te dera dhe unê si e marrê tê vrapoj drejt saj , ta pêrqafoj dhe t'i them : Sa shumê mê mungon !
Ta mbaj pranê vetes , tê ndiej zemrên që mê rreh dhe t'i them sa shumê e dua dhe sa shumê vuaj nga mungesa e saj e gjatê , mungesê qê do tê zgjasê përjetêsisht dhe qê pas mê la mallin dhe kujtimet e njê dhimbjeje tê madhe .
Nênê sa fjalë e artë , e mbushur me dritê rrezatuese , e mbushur me jetê dhe dashuri qê s'shuhet kurrê , edhe dielli fshihet nga drita jote , nga ngrohtêsia jote dhe dhe bêhet i ftohté akull , sepse ai s'e mund dot rrezatimin e njê drite qê i dha jetê jetês dhe dashuri njerêzore.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Lindita Zema - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/N%C3%AAna+/7744


Vepra te ngjashme
Nje mbremje e qete
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurime...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me ...
asma
Lloji: Ese pershkruese
Shpirti ne kohen e diktatures me ngjante si nje flete e bardhe e zhgarravitur nga dhimbjet ,torturat...
Njeriu nuk humbet, ...
Lloji: Ese pershkruese
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e ...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
Te enderrosh....
Lloji: Ese pershkruese
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa ...
Pyelli
Lloji: Ese pershkruese
Ne duhet te kujdesemi sa me shume per pyjet 🌳🌳. Duke mos i prer sepse pyelli eshte oksigjeni...
nena ime
Lloji: Ese pershkruese
nena sapo degjon fjalen nen...
Motrat e mia
Lloji: Ese pershkruese
Motrat e Mia te dhashura shpiryat e mi ju jeni shkaqet qe une jetoj shpirtat e mi.I lutem zotit qe j...
Kam rene ne dashuri...
Lloji: Ese pershkruese
Une quhem Taqo dhe jam njr fjal 18 vjecar.Kam pasur nje shok prej 8 vitesh dhe kohet e fundit kam re...
Nene Tereza – Vle...
Lloji: Ese pershkruese
Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta Shekulli XX do te mbahet mend ne shume menyra si shek...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.