Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3816
Data e postimit: 2015-02-25 14:42:51
Shikime: 8170
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 4

Titulli: Ne Amsterdam

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Udhetimi im ne Amsterdam.
Autori: Maria
Shkolla: 24 Maji
Klasa: 7
Qyteti: Vlore
E-mail: bigstarmaria@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Zilja e alarmit ra. U zgjova me pertese dhe e fika. Pas disa sekondash hapa syte dhe sapo pashe valixhen e mbyllur, energjia me pushtoi te gjithen. Zbrita duke rreshkitur shkallet dhe pashe mamin, babin, motrat teksa conin valixhet ne taxi. Vrapova lart dhe nisa te behesha gati me furi.Mora gjithcka me nevojitej dhe zbrita poshte. Pas pak minutash gjendeshim ne taxi, gati per tu nisur. Udhetimi per ne aeroport nuk zgjati shume, por une isha aq e emocionuar saqe mu duk se zgjati me ore te teare. Kur mberritem ne aeroport nuk pritem shume per tu nisur. Sa hap e mbyll syte ndodheshim ne avion. Pas pak avioni nisi te levizte dhe u shkeput nga toka.Makinat sa vinin dhe zvogeloheshin e i ngjanin milingonave. Rete e bardhe ishin me te bukura se kurr. Dita ishte qelibar dhe pavaresisht se nuk shijuam perendimin e mirefillte te diellt, kundruam efektet ne qiell.Me vone me zuri gjumi dhe u zgjova nga zhurma e rrotave qe u ulen.E kuptova qe kisha fjetur shume.Ora shenonte 9:00 e mengjesit. Me pas zbritem nga avioni dhe morem nje taksi. Pergjate autostrades Amsterdami mu duk shume i thjeshte. Por gjithcka ndodhi sa cel e mbyll syte. Dolem nga autostrada dhe ja tek u shfaqen rradhet e shtepive te imagjinates sime, qe ngriheshin buze kanaleve dhe bicikletat e kudondodhura.Kaluam mbi nje kanal dhe nga ura pashe dhjetera shtepi lundruese te ankoruara pergjate brigjeve. dukej si nje pikture e vjeter por e vertete dhe ne driten e mengjesit gjithcka dukej aq idilike sa te therte perbrenda. Hoteli e kishte emrin Filosoof dhe secila prej dhomave mbante emrin e nje filozofi. une dhe motrat ishim ne katin perdhes te Kirkegardi. Ne vizituam shume vende por vendet qe me lane me shume pershtypje ishin: Vondelpark, shtepia e Ana Frank, Legjia me Drita te Kuqe dhe shume muze mahnitese. Neper qytet kishte vidha kudo pergjate kanaleve dhe farat shkeputeshin nga pemet, por nuk ngjanin si fara por si petalet e trendafilit te dala boje. Keto petale bashkoheshin nga era si tufa zogjsh: ishin me mijera, si nje stuhi bore ne pranvere. Debora pranverore e Amsterdamit. Ne shkuam ne nje restorant te quajtur Oranjee. Ate dite ajri ishte paksa i thellimte por dielli i ngrohte rregullonte gjithcka. Anash tavolines kalonte si shigjete nje varg i panderprere ciklistesh, kurse ne anen tjeter rridhte uji i kanalit, i mbytur nga miliona frute qe ngjanin si fara. Disa barka te vogla ishin ankoruar ne brigjet e veshura me tulla, te mbushura pergjysme me uji shiu, disa thuajse te fundosura. Pak me tej pergjate kanalit mbini shtepite lundruese. Ishte mrekullia vete.. Ate dite vendosa te pija pak shampanje. Piva nje gllenjke. Shkuma e shampanjes mu shkri ne goje dhe flluskat u ngjiten drejt veriut ne tru. E embel, fergelluese, e shijshme. Gjate gjithe asaj dite dielli nuk perendoi, ishte si nje femije tekanjoz qe nuk pranonte te shkonte te flinte. Udhetimi ne Amsterdam me la mbresa mahnitese dhe te paharrueshme.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Maria - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ne+Amsterdam/3816


Vepra te ngjashme
udhetimi ne mars
Lloji: Pershkrim
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Mars...
Nje dite e vecante
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak ...
twin Towers
Lloji: Ese argumentuese
21 shtator te vit 2001 ne NEW YORK ndhodhi nje fatkesi qyteti ishte krejt qet.Pas 2 minutash nje ...
Me shoket e shoqet ...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora. Fillov...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
Nje dite e bukur
Lloji: Pershkrim
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjt...
Tregime fantastiko ...
Lloji: Tregim
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje...
Vjeshta-Stina E Pun...
Lloji: Ese pershkruese
Ohhhh... Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po iki...
BUTRINTI
Lloji: Hartim
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qy...
BUTRINTI
Lloji: Hartim
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qy...
Te shkruajme me ima...
Lloji: Pershkrim
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sig...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....


Komentet e fundit!

Emri: 34567
Email: fabiod7776@gmail.com
Komenti: 4567890
  Pergjigju

Emri: anonim
Email: anonim@hotmail.com
Komenti: ishte nje punim shume i bukur po ka disa gabime ne te shkruar se perndryshe ishte shume ese e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.