Data e postimit: 2022-08-25 03:00:48
Shikime: 1857
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
E denuar sepse jam femer.
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu bashkohesha atyre tek luanin ne lagje,e pse?Sepse femrat duhet te bejne punet e shtepis ,femra gjithmon trajtohet si nje objekt qe duhet larguar sa me pare nga shtepia.
Ky eshte zeri i femrave,jam une ajo qe burgosa endrrat e mija,une qe mbylla gojen nga padrejtesit,fajin ne supe e mbaje vetem une,un duhet te kisha fluturuar te largohesha nga kafazi qe jam mbyllur,por pse mu thyen krahet?Apo edhe une vete e denova veten time sepse jam nje femer!
EDHE PSE NUK JAM NJE FEMER E MBYLLUR NE NJE KAFAZ KJO ESHTE MOTIVIM PER FEMRAT QE JAN TE DENUARA NE JETEN E TYRE,NGRITE ZERIN.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Rita - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7964&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Mesuesja
Lloji: Ese argumentuese
Mesuesja eshte nje fenomen qe njihet nga gjith bota .Eshte ajo qe kerkon nje te ardhme te lumtur tek...
|
dashurija ndaj jete...
Lloji: Ese argumentuese
ese per dashurine ndaj jetes
dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot.
d...
|
Pa Jete!
Lloji: Ese argumentuese
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu!
Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt !
Jet...
|
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat eleme...
|
Natyra
Lloji: Ese argumentuese
Natyra eshte nje vend i mrekullueshem.une e dua shume natyren...
|
Historia jone
Lloji: Ese argumentuese
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora m...
|
Femijeria
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cile...
|
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA.
SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
|
Kultura , thesari m...
Lloji: Ese argumentuese
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nj...
|
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. M...
|
une dhe seksualitet...
Lloji: Ese argumentuese
Tema : Une dhe seksualiteti im
Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ nj...
|
miqsi apo dashuri
Lloji: Ese argumentuese
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja,
I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpir...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|