Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-07-17 23:09:52
Shikime: 777
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: dashuria?

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: c'eshte dashuria?
Autori: q
Shkolla: SHMK-"GOSTIVAR"
Klasa: 11
Qyteti: gostivar
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga njerez te tjere,pse ajo te jep force te luftosh deri ne fund per te .Por ndonjeher me duken edhe si pyetje retorike sepse shpesh gjej pergjigjen vet pa mos e pyetur asnje njeri.
Dashuria fuqia me e madhe qe ekziston,ndenja me e fuqishme ,emocioni me i bukur e i vyer ,forca me e madhe.
te kesh ne krah dike te te ben te ndihesh mire te jep siguri ,lumturi e jetegjatesi,te jep force guxim te luftosh per te deri ne fund.Dashuria ajo e cila te con te njesh shume te duash shum por ndonjhere edhe te vuash shum , te ben te qeshesh me vete , t'i dhurosh shume personit qe ke ne krah ,eshte ajo e cila lufton cdo dite qe fjala"TE DUA"te kete kuptim dhe te jete e perjetshme .Eshte ajo e cila shpesh nuk ke cfare te shkruah te kaplon emcocioni,ndenja,frika qe mos e humbasesh ate qe ke nkrah ,te kujtohet cdo moment prej tek i miri e deri tek ai me i keqi ,te kujton cdo gje prej takimit pare e deri ne momentin e fundit ,te dergon ne nje dimension tjeter te botes qe nuk e kishe menduar qe do te ishe ndonjhere te ben te flasesh me yjet,henen tu tregosh atyre rreth kti emocioni te fort.
Te dashurosh do te thote te japesh shum por edhe te te japin shum ,te ndihmon te ndejesh me i pjekur por me raste edhe i papjekur per vendimet qe mer,te dhuron emocion por edhe dhimbje ,te dhuron ndenje por edhe frike.
eshte ajo qe sjell paqe e lumturi por njekohesisht urejtje e xhelozi.
Nje ndenje e fuqishme e mahnitshme ,nje person i cili te ben ta duash me shum se veten ti besosh te ben te qeshesh e te qash por mbi te gjutha ai te ben qe te kalosh ditet me te bukura te jetes tende eshte ajo e cila e ben qe bota te mer kuptim dhimbje te mer kuptim edhe ndenj te mer kuptim.
Lufto per dashurine dhe mos nguro te shprehesh ,te duash e te ndjesh."DASHURINE DO TA KLASIFIKOJA SI NJE LLOJ ENGIME".



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     q - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8139&lloji=Ese+shpjeguese


Vepra te ngjashme
pse jemi ndryshe
Lloji: Ese shpjeguese
po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim ...
Mendo
Lloji: Ese shpjeguese
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale t...
Heroizmi i Vertete
Lloji: Ese shpjeguese
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kry...
Efektet e interneti...
Lloji: Ese shpjeguese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
Pasiguria
Lloji: Ese shpjeguese
PASIGURIA Tani mendoj te pershkruaj se per qfar fillova te ndihem e pas...
28 Nentori - Dita e...
Lloji: Ese shpjeguese
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite histor...
Vendlindja
Lloji: Ese shpjeguese
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita ...
Vdekja eshte akt qe...
Lloji: Ese shpjeguese
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rr...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
MOTRA
Lloji: Ese shpjeguese
MOTRA PERSONI ME I MIRE QDO SEKRET MUND TJA TREGOSH SEPSE AJO ESHTE E SINQERTE E MIRE ME MUA ..SOT P...
te drejat tona
Lloji: Ese shpjeguese
te gjithe kemi te drejta por qe te kemi keto te drejta duhet te zbatohen si fillim detyrat .... sic ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.