Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-10-01 12:11:05
Shikime: 1242
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Ese filozofike:Unë nuk di asgjë përveç paditurisë sime

Lloji: Analize letrare
Tema: Unë nuk di asgjë përveç paditurisë sime
Autori: ANONIM
Shkolla: ______
Klasa: _______
Qyteti: ________
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time

Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të thellë. Kur e pranojmë këtë fakt, ne hapim derën për të eksploruar më tej.

Padituria jonë është e kufizuar dhe e fragmentuar. Edhe pse mund të kemi fituar njohuri në fusha të ndryshme, gjithmonë mbetet më shumë për të mësuar. Ky është një aspekt themelor i filozofisë: njohja e kufizimeve tona dhe dëshira për të zgjeruar horizontet e dijes sonë.

Nëse nuk dimë asgjë, a është dija e mundshme? Filozofët përpjekën t'i përgjigjen kësaj pyetjeje nëpërmjet debatit mbi natyrën e dijes dhe të vërtetësisë. Nëse padituria është një qasje relative e realitetit, a mund të arrijmë ndonjëherë në një "diçka të vërtetë"?

Dhe pastaj vjen pyetja filozofike më thelbësore: Çfarë është që nuk dimë? Një botë e panjohur po na pret jashtë kufijve të dijes sonë. Në këtë hapësirë të paexploruar, filozofia na inkurajon të kërkojmë për të kuptuar më mirë veten, të tjerët dhe botën në të cilën jetojmë.

Në fund të fundit, pranimi i paditurisë sonë është hapi i parë për një zhvillim personal dhe filozofik të thellë. Njësoj si Sokrati, që thoshte: "Unë di vetëm se çfarë nuk di", dhe ky është fillimi i vërtetë i njohurisë. Duke pranuar se nuk dimë asgjë, ne bëhemi më të hapur ndaj mësimeve të reja dhe kuptimit të thellë të jetës.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ANONIM - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8163&lloji=Analize+letrare


Vepra te ngjashme
Vellai im
Lloji: Analize letrare
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i c...
MIRE SE ERDHE RAMAZ...
Lloji: Analize letrare
MIRE SE ERDHE RAMAZAN TI E GEZON QDO MUUSLIMAN QE 1 VJET MALLI MKA MARRE NE AKSHAM ME BA IFTAR ...
🙏"Realiteti I Sh...
Lloji: Analize letrare
Dhimbja me ka vrar e malli shum M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë T'vjen si bomb hidrogjeni ne...
VELLAI,GJEJA ME E S...
Lloji: Analize letrare
VELLAI IM QUHET REI.AI ESHTE 9 MUAJSH.KA TRUP TE MADH ME QINE TE BARDHE DHE KAFE.SYTE I KA NE NGJYRE...
Thënie
Lloji: Analize letrare
1 dashuria është e verbër dhe nuk e di ku shkon. 2 të duash dikë do të thotë të kapesh fort...
Barcoleta
Lloji: Analize letrare
Profesori Beni:Profesor,ku dallohet budalli nga I mencuri? Profesori:Kur budalli thote ndonje ...
Kosov kreshnike
Lloji: Analize letrare
Kosov kreshnike 24 marsi 1999 ditë e tmerrueshme per kosoven nanë. Luftoi masakroi vrau preu s...
Mami im
Lloji: Analize letrare
Mami\ Kur te shof ty , gjej force realitetin e sfidoj se ti o mami im je qenia me e dashur nje...
Projekt Anglisht
Lloji: Analize letrare
Dragon Ball Super Dragon Ball Super is a Japanese manga and television series, which serves as a se...
Analize letrare "Li...
Lloji: Analize letrare
Analizë letrare Libri që kam zgjedhur për të zhvilluar analizën letrare është “Libri sek...
Kosova nanë unike
Lloji: Analize letrare
Kosov nanë unike Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr m...
Figura e gruas ne k...
Lloji: Analize letrare
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij,...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.