Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6328
Data e postimit: 2018-03-21 15:56:37
Shikime: 4006
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 3

Titulli: dashuria 14 vjec

Lloji: Ese argumentuese
Tema: dashuria e 14 vjecareve te sotem
Autori: T
Shkolla: Pinellopi I Pirro
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: tejsila.bilbili@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ndjenje qe sipas tyre quhet "dashuri".Epo cuditesh kur degjon nje 14-vjecar te te tregoje per dashurine.Mendoj se emri i kesaj ndjenje do te ishte m sakte virus.Them virus sepse eshte perhapur ne te gjithe adoleshentet e sotem ashtu sic dhe virusi perhapet neper kompjutera.Mbase ju qe po e lexoni sdo te jeni dakort me mua,ama per dicka kam te drejte.Kur ska mesuar nje +18 vjecar/e si te dashuroje ju prisni ta kete mesuar nje 14 vjecar.Eshte thjesht nje ndjenje pelqimi qe per mendimin tim zgjat vetem 1-2 ose 3-4 dite.Kjo ndjenja e famshme e pelqimit shkakton shume probleme si menderisht dhe fizikisht tek nje 14 vjecar/e.Epo ja ku po ju pyes,sa here degjojme ne dite per adoleshente qe vetvriten,e sigurisht nje prej shkaqeve eshte dhe kjo ndjenje.Per vajzat eshte me e demshme sigurisht ne rastet kur pelqimi ndaj nje djali nuk ju kthehet.Mendoj se per nje vajze me nje "problem" si ai lart do ishte me mire te fliste me nje psikologe qe per mendimin tim duhet te jete femr pasi dy femra domosdoshmerisht flasin m hapur bashke.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     T - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=6328


Vepra te ngjashme
dashuria
Lloji: Ese krahasuese
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike af...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
Shpresa ndaj nje ad...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
“Per te dashuruar...
Lloji: Ese pershkruese
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...
DASHURI MIZORE
Lloji: Rrefenja
Dashuria.ndjenja me e paster e solemne qe njeriu duhet te kete.ndjenja qe sjell lumturi,gezim,tradhe...
liria
Lloji: Ese argumentuese
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenj...
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Nje ndjenje ...
Lloji: Poezi dashurie
Nje ndjenje e rinise Nje enderr e femijerise Nje lumturi e gjalle Nje cast i rralle Caste te p...
Berati
Lloji: Analize letrare
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e ti...
Dashuria
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh...


Komentet e fundit!

Emri: Njoma
Email: Njoma@gmail.com
Komenti: Eshte shum e vertet per 14 vjeqaret se eshte thjesht nje pelqim asgje me shum edhe pse nuk e pranojn sepse mendojn qe eshte dashuri per mendim timin dashurin nuk mund ta kuptosh deri ne moshen 25 vjeqare e me tutje
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.