C`eshte dashuria???
Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dashuri do te thote te duash dike deri ne pafundesi. Ekziston nje shprehje shume domethenese: Dashuria con nga varri edhe te vdekurin. A eshte vertet dashuria nje ndjenje kaq e fuqishme??? Te dashurosh do te thote te duash dike pa kushte pa ndryshuar asgje sepse ne qofte se ben te kunderten heret ose vone do te kuptosh se ke bere gabim.
Gjithmon pyes veten : A ekziston dashuria ne boten e pertejshme ne ate jete te pafund??? Shpresoj qe po,sepse nje bote pa dashuri eshte si peshku pa uje. Nje bote nuk mund te ekzistoje pa kete ndjenje te vecante pasi pa te nuk do te ekzistonte asnje ndjesi tjeter. DAshuria eshte ajo qe sjell paqe e lumturi por njekohesisht dhe urrejtje e xhelozi. Ku ka ndjenje me te bukur se dashuria ne xhelozi?? Sigurisht jo ne doza te larta. E vetmja ndjenje qe njeriu duhet te ndjeje,i vetmi ilac qe njeriu duhet te pije,e vetmja embelsire qe njeriu duhet te shijoje eshte DASHURIA!!!
Dashuria eshte ajo ndjenje qe te errson syte. Kur je ne efektin saj nuk mendon e nuk shikon asgje tjeter vec asaj qe do
E pyeten nje doktor : Cfare eshte dashuria?
U pergjigj nuk e njoh kete semundje.
E pyeten nje mesues : Cfare eshte dashuria?
U pergjigj nuk e njoh kete lende.
E pyeten nje shofer: Cfare eshte dashuria?
U pergjigj nuk kam ndonjeher ne kete rruge
E pyeten nje te cmendur: Cfare eshte dashuria?
Ai u pergjigj arsyeja pse une jam keshtu...
Kuptimi i ketyre rreshtave nenkupton se dashuria eshte nje ndjenje aq e fuqishme saqe mund te te ndryshoj rrenjesisht,te kthehesh ne nje tjeter person.
Sot ka ardhur nje kohe qe jo te gjith dashurojne vertet.
Shpresoj qe ne te ardhmen kjo ndjenje kaq e bukur mos te humbase e te hidhet tutje si nje rreck e vjeter,e pavlere. Deshiroj shume qe kjo ndjenje te ekzistje e ta provoj cdo njeri se sa bukur eshte te dashurosh
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Tea Lako - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Dashuria+/5925
Vepra te ngjashme
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare r...
Lloji: Ese pershkruese
I dashur gjyshi im,
Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashm...
Gjyshi im
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
sa do te doja
Lloji: Ese pershkruese
Sa do te doja
Sa do te doja qe nje bot e bukur te kthehej ne nje bot antike me freskim dhe gjelberi...
ese per paqen ne bo...
Lloji: Ese pershkruese
ESSE
“PAQJA NË BOTË”
Verë 2014, bregdet !
Jam zgjuar në orën 6 të mëngjesit dhe j...
dashuria e nenes
Lloji: Ese pershkruese
dashuria e nenes eshte ngrohtesia dhe mbeshtetja me e forte .gjithmone duhet ta dime se nena eshte a...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Endrra e prere
Lloji: Ese pershkruese
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojm...
pasioni im per biol...
Lloji: Ese pershkruese
pasioni im per biologjine
prej qe isha femije , kam shetitur shume neper natyre..
gjate ecjes n...
Gjakmarrja, një pl...
Lloji: Ese pershkruese
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Es...
Nje Leter per Mesus...
Lloji: Ese pershkruese
Mesuese,kjo leter te detikohet ty.Mesuese ti mua me mesove,me dhe keshilla te mira,te cilat kurre nu...