Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6807
Data e postimit: 2019-04-03 14:49:25
Shikime: 20063
Raporto

Likes: 35 Dislikes: 8

Titulli: Arti dhe enderrat jane shume prane njera tjetres!

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera tjetres!
Autori: Mikela Qesja
Shkolla: shkolla 9 vjecare Pajove
Klasa: IX
Qyteti: Peqin
E-mail: mikelaqesja@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Arti eshte nje frymemarrje qe thith shume oksigjen dhe cliron vetem kenaqesi per te medituar.Eshte nje qetesi shpirterore,ku me ane te ngjyrave zgjojme vetveten.Arti nuk eshte memec,ai mund te flase e te na relaksoje edhe ne njekohesisht ndajme gezimin dhe hidherimin me te.Per disa arti eshte nje labirint ku duhet te gjesh rrugen per te dale ndersa per disa te tjere menyra qe kane gjetur per te dale qe andej.Ndoshta eshte e thjeshte te hidhesh boje mbi letra,ama e veshtire per ti zberthyer ato.Eshte arti ai qe i jep kuptim enderres.Ngjyrat vallezojne me enderrat e arti eshte ai qe e realizon gjithcka.Ato jane njesoj si nje lule qe pa rrenjet e saj ajo mund te thahet.Cfare ne mendojme mund ta shprehim ne art.Pra arti le gjurme ne mendimet tona te se ardhmes.Bota e nendheshme e endrrave flet me nje gjuhe simbolike te dykuptimte sic eshte arti me dy kuptime.Ato kane rrenje te perbashketa qe thithin mendimet tona e i pasqyrojne duke i realizuar ne fleten e se ardhmes.Enderrat jane pjese e artit ku pa to jeta do te ishte e zymte.Ato se bashku sherojne semundje te ndryshme duke u bere ilaci jone i perhershem...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Mikela Qesja - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=6807


Vepra te ngjashme
Arti dhe endrrat ja...
Lloji: Ese vleresuese
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjer...
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese filozofike
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realite...
artistet shqiptare ...
Lloji: Ese argumentuese
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje ku...
Perse me pelqen te ...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
lahuta emalcis
Lloji: Analize letrare
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope komb...
izabela pasquali s...
Lloji: Pershkrim
isa tdsh e ka kuptimin isa te dua shume ndersa isa tkm ka te njejtin kuptim por vetem se eshte ne sp...
Gjuha Shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte d...
Gjuha identiteti im...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte d...
Kinema apo teatër?
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje ...
letersia, arti i fj...
Lloji: Ese informuese
Ne traditen e shkrimit letrar ekziston nje debat i pambarim mbi rolin qe ka letersia ne nje shoqeri....
Te jesh vetvetja!!
Lloji: Ese filozofike
Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fs...
Enderrat per te ard...
Lloji: Pershkrim
Enderrat jane pavetedija e njeriut dhe ato ndryshojne sepse edhe njerzit ndryshojne por enderrat ja...


Komentet e fundit!

Emri: Vani
Email: vani100@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.