Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7058
Data e postimit: 2020-01-06 12:30:42
Shikime: 2684
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Gjej veten diku

Lloji: Pershkrim
Tema: E vetme prane dritares
Autori: endrinahajdini
Shkolla: Xxx
Klasa: XI
Qyteti: Gjilan
E-mail: dina-ina@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jam ketu e ulur tek nje qoshe , e vetme prane dritares qe ndodhet afer meje , po shikoj diqka por nuk po e perceptoj dot se qfare , mesa duket qenkam hutuar dhe nuk po mundem te shpetoj prej ketyre mendimeve te pashtjelluara qe po me turbullojne mendjen. Obobo vertete pamje e bukur ketej nga dritarja , nuk jane te mbuluara me bore por as me gjelberim megjithate kane pamje te mire keto kodra e peme qe po shoh tani .Po shoh disa xixa para syve mos valle erdhen zanat hahhahah jo per pak harrova se jam e semure menzi po i hap syte ne kete dite dimri te nxehte me diell. Asnje zhurme nuk po degjoj , asnje ze bilbili , per momentin po degjoj vetem zhurmen e frymemarrjes sime .Dite pushimi per mua kjo e hena pothuajse dite palidhje , dite koti .Kam ftohte edhe pse zhurmat e zjarrit ne shtepi po degjohen , athua valle pse .Qjane valle kto mendime te pazakonta qe me kane kapluar thelle brenda vetes e po me shtrengojne .Vertete nje lidhje e paarritshme .Po e mendoja veten edhe pas 8 viteve te ardhshme , ku do e gjej veten , a do jem ajo qe e kam enderruar veten , ajo qe bente qdo dite premtime qe ti realizonte pas 8 viteve ose vetem do kerkoj ndonje justifikim qe ta ngushelloj vetveten , qfare do ndodh me vendin tim ne kete katastrofe qe po shuan rinine e femijet e sotem , qe po fik dalengadale endrrat dhe shpresat e njerezve ..
Mendoj se keto mendime kane nevoje qe te largohen , sepse disa gjere eshte mire ti leme te veprojne vete , ti hidheçi pasionit qe ne konsiderojme ndaj gjithqkaje .
Nuk mendoj se ka ndonje njeri qe ska ndonje pasion per jeten se paku te kendosh , te pikturosh , te lexosh e te zgjerosh njohurite e tua qdo dite nga pak ose pse jo edhe te shkruash vete ndonje histori
Pse jo? Qfare do humbisnim nese te gjithedo e provonin diqka te re si une ne keto mOmente edhe pse nuk eshte ndonje gje e madhe dhe e rendesishme per te tjeret por mjafton per vete .Jemi ne ata qe vendosim se kjo dite do jete koti ose e mire , jemi ne ata qe do e vendosim fatit tone qdo dite nga pak me pune dhe perkushtim .E vetmja gje qe mund ta ndryshoje boten eshte menaxhimi i kohes te gjejme qellimet dhe prioritetet tona , te gjejme balansin ndermjet Justifikimit s dhe qellimit per nje lumturi qofte sado e vogel , sepse qdo dite e javes eshte nje dite e re nje eksperience tjeter qe ja vlen ts provosh pavaresisht rrethanave.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     endrinahajdini - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Pershkrim&id=7058


Vepra te ngjashme
kush jam une ?
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo p...
Nje faqe nga ditari...
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E ...
I dashur ditar !
Lloji: Tekst pershkrues
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka...
Faqe ditari
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? ...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Dedikim
Lloji: Leter
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Shpresa ndaj nje ad...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
Në vjeshtë
Lloji: Ese pershkruese
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjeth...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.