Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di.
Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo personave qe kam afer...Epo ku i dihet,njeriu mund te ndryshoje.Isha ne shkolle,tashme jam ne shtepi(ne fakt duhet te ndihesha e relaxuar,por nuk e di perse ndihem e perhumbur,e perhumbur ne nje det memoriesh qe nuk po i gjej as fillimin,e jo te prentendosh fundin).Dita sot kaloi i qete,pa emocione te vecanta,pa rrahje zemrash te shumta,nga frika ne shkolle apo per motive te ndryshme.Ne fakt nje dite e qete,ne krahasim me fundjaven e mbingarkuar,edhe me ate dhimbjen e kokes te padurueshme...Pfff,se kuptoj perse vetem mua me dhemb koka ne rrethin tim shoqeror.Ka caste qe mendoj qe keto gjera te bejne te vecante,valle te te beje dicka e tille vertet te vecante?Nuk besoj keshtu,nejse tani eshte pasdite.Po mendoj se cfare mund te bej dicka interesant brenda ketyre oreve,jo per gje por nje kafe nuk me duket interesante tani....Hmmm po iken edhe e Hena,nuk dua te largohet por teksa po shoh erresiren jashte dritares time po bindem gjithnje e me shume qe kjo dite po largohet....Sa keq,nje dite me pak,nje dite e shkuar kot....Me fal qe e zgjata kaq shume ,ngase ti je i arrire ,nuk ke kohe per brockullat e mia ...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!