Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1993
Data e postimit: 2014-01-14 23:27:49
Shikime: 14241
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 3

Titulli: Cilet nga 2 botet do te zgjedh per veten

Lloji: Hartim
Tema: 2 botet
Autori: Desara Dedolli
Shkolla: Tahir-Hoxha
Klasa: 8-a
Qyteti: Klos
E-mail: desaramira@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabime,te pakten eshte reale.Aty mund te bej gjera te cilat jane te veshtira ne boten e jashtme.Preferoj me shume qe te rri me dike qe me pelqen por bota e jashtme e thote jo.Perse duhet te jete kjo pergjigjja apo sepse te tjeret nuk e pelqejne dhe e tallin ate??? Nuk eshte kjo menyra me te cilen duhet te jetojme.Te gjithe ne luajme rolin e psikologut me te tjeret dhe e vetmja gje qe u themi eshte :"Ji vetvetja", por a i ka shkuar ndonjerit ndermend qe kete pyetje duhet tja drejtojme vetes para.Nese te gjithe do te ishin vetvetja kjo bote do te ishte shume ndryshe por "JO". Ne jetojme cdo dite me idene qe gjate gjithe kohes jemi nen vezhgim dhe qe s'duhet te bejme as edhe nje gabim,s'duhet te thyejme asnje rregull,te jemi te sjellshem... por si mund te jemi vetvetja kur gjate gjithe kohes duhet te sillemi si dikush tjeter vetem qe te krijosh nje dreq opinioni te mire dhe te mos tallesh nga te tjeret.Njerezit vetem kete dine,te paragjykojne.Te gjithe duam qe te jemi vetvetja por eshte gjithmoine dikush qe nuk na e lejon kete gje.Nuk ka bote te brendshme apo te jashtme.Eshte thjesht nje bote e vetme por ne duhet te dime se si ta menaxhojme ate.Edhe une nuk jam vetvetja.Me disa persona te vecante jam ajo vajza capkene,gazmore, e sinqerte ndersa per disa te tjere jam kujdestarja spiune,vajza e llastuar apo vajza mendjemadhe.Ky eshte mendimi juaj dhe e respektoj edhe pse s'eshte i vertete. por ju duhet te dini dicka qe une jetoj per veten time dhe jo per te kenaqur te tjeret...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Desara Dedolli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Cilet+nga+2+botet+do+te+zgjedh+per+veten+/1993


Vepra te ngjashme
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...
Vetvetja dhe Genjes...
Lloji: Pershkrim
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e ves...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...
Jo duke degjuar te ...
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne....
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...


Komentet e fundit!

Emri: kyca
Email: ergisafishti@gmail.com
Komenti: Je 1-she.Bravo!
  Pergjigju

Emri: sextoy
Email: frenklikoleci@gmail.com
Komenti: Ooh gayyy
  Pergjigju

Emri: sextoy
Email: frenklikoleci@gmail.com
Komenti: O gay
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.