Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7379
Data e postimit: 2020-07-02 18:04:34
Shikime: 37119
Raporto

Likes: 78 Dislikes: 15

Titulli: "Shoqëria në ditët e sotme"

Lloji: Ese argumentuese
Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
Autori: Elmedina Deda
Shkolla: "Eqrem Çabej Buricë"
Klasa: 8C
Qyteti: Podujevë
E-mail: elmedinadeda@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje pavarsisht se çfarë do të sjell jeta do të qëndrojë gjithmonë me ty,përedrisa ne mendojmë se është miku ynë më i mirë ai në fakt është më i keqi,para syve të flet fjalë mjalti por pas të bën gropën.Kësaj mund ti themi shoqëri?
Sigurisht se jo.Një mik i vërtetë është me ty gjithmonë "miku i mirë në ditë të vështirë"thotë edhe populli.Por në fakt ne kemi nevojë për miq të cilët nuk marrin inat se ne gëzohemi por të gëzohen së bashku me ne,kështu duhet të zgjedhim mirë miqët sepse jo të gjithë meritojnë të quhen miq.Në ditët e sotme është bërë e zakontë përzgjedhja e shoqërisë ku një person i cili është më ndryshe se të tjerët nuk ka vend për të në shoqëri ofendohet,paragjykohet,shtyhet ,lihet anash për çdo gjë e kjo është më e keqja që ne po e jetojmë sepse asnjë njeri nuk duhet të ndihet më ndryshe se tjerët nuk ka asgjë më shumë e as më pak të gjithë janë të njëjët dhe duhet të jenë të barabartë të gjithë por përderisa disa persona kanë kaluar pikën e mendjemadhësisë ata nuk mund ta vërejnë egzistencën e njerëzve përreth dhe mund t'i thyejnë e t'i lëndojnë personat që një ditë do t'ju nevojiten shumë.
Shoqëri e cila të përkëdhel,përqafon,të rri afër,të buzëqesh fallco,të gjen pikën më të dobët etj derisa arrin synimin e tij dhe pastaj të hap plagën apo të prek aty ku të dhemb më së shumti...
Fatkeqësisht kjo është shoqëria të cilën ne po e jetojmë.
Andaj keni kujdes se kujt i thuani mik mos i tregoni sekretet e juaja me ta,mos i jepni gjithqka një shoqërie të cilën nuk e njihni ende.Kujdes para se të lëndoheni nga "miku/ja"sepse pastaj është shumë vonë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elmedina Deda - http://sq.yourliterary.com/vepra/7379


Vepra te ngjashme
Miqësia
Lloji: Ese vleresuese
Te jetojme se bashk...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye...
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese
Shoqeria...!
Lloji: Ese shpjeguese
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gj...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
droga
Lloji: Analize letrare
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që pr...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Ese: Përse na shë...
Lloji: Analize letrare
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithash...
Zhgënjimi
Lloji: Ese filozofike
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasë...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të ...


Komentet e fundit!

Emri: Gjigandi
Email: gjigandi123@gmail.com
Komenti: Msoni me shkrujt o zemra se lat nam
  Pergjigju

Emri: haqif
Email: haqif@gmail.com
Komenti: 1+1=2
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.