Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3357
Data e postimit: 2014-11-28 22:02:23
Shikime: 5279
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Gjakmarrja....

Lloji: Analize letrare
Tema: Gjendja shpirterore e Gjorgut perballe udhekryqit...
Autori: Sabina Kurtaj
Shkolla: 'At Zef Pllumi' Shengjin
Klasa: IX
Qyteti: Shengjin
E-mail: bukuriecuraj@alblove.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ai e vrau, ai e mori hakun ,ai u be vrases ...Ne shpirtin e tij nuk ekziston me ndjenja e te qenit njeri , tani ai mendon se eshte thjesht nje qenie e pameshirshme qe rrethanat ne te cilat jetonte , e detyruan te behet i tille . Nje njeri qe syri nuk i dridhet me edhe sikur te vrase 1000 njerez, edhe sikur te vrase 1000 persona , edhe sikur te vrase 1000 qenie njerezore.Tani ai e sheh jeten si nje tunel te erret ku erresira s'ka te sosur , ku nje fije drite , nje fije shprese do te mbytej si nje foshnje ne detin e pafund. Ai mberriti ne udhekryq , gjendet perballe tij. Fytyra e tij e zbehte , zemra e tij qe nuk pushon se rrahuri tak-tak , ne fund duhet te zgjedhe , duhet te zgjedhe se cilen rruge duhet te marre . Rrugetimi i tij mbaroi ...tashme eshte radha te mendoje se c'do te beje . Te marre rrugen e ngujimit , te marre iniciativen qe te mbyllet vetem brenda kater mureve? Sepse ne fund te fundit e di se cfare e pret,e di se edhe tek ai do te depertoje plumbi gjer ne zemer po doli nga atje .Ka frike, eh frika sa ndjenje e tmerrshme eshte , te ben ta perjetosh situaten ne nje menyre tragjike. Nese ai e do jeten, padyshim do te zgjidhe ate rruge , por ndonjehere me mire eshte te pushosh ne boten tjeter , sesa te jetosh me ndjenjen e frikes.A mos ndoshta ka edhe nje opsion , te marre rrugen e zanes? Ai ka pasiguri ndihet i lodhur , i rraskapitur , i tmerruar sepse po e mori ate rruge, nuk do ta dije kurre se cfare e pret. Rruga e Zanes eshte e mbushur plot me mistere , me te papritura e rreziqe. Jeta e Gjorgit nuk do te kishte kuptim edhe nese do te vazhdonte ne ngujim edhe nese do te perpiqej te perballej me trimerine dhe forcen e tij sepse jeta e tij mbaroi, mbaroi kur gishti i tij shtypi kembezen dhe vrau ate njeri.Por ne vendin ku ai jetonte ky ishte ligj i jetes ishte i patjetersueshem per te gjithe , keshtu qe nuk kishte opsion tjeter , ne trurin e tij mendimet vertiteshin si re ne drejtim te paditur.Ne fund te fundit e arriti qellimin e vet , ai e dha besen , ai sakrifikoi , ai e mbylli jeten e tij, ai nuk mendoi , por vetem veproi...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Sabina Kurtaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Gjakmarrja..../3357


Vepra te ngjashme
shkolla vend i shen...
Lloji: Ese argumentuese
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu. Per mua eshte pjesa me e mir...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
jeta
Lloji: Thirrje
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
jeta
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
Jeta ♥
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
jeta
Lloji: Ese pershkruese
Ne jete nuk ke vetem lumturi. Ato qe mendojne se per nje gabim jeta e tyre ka marre fund e kane g...
Rruga per tek Drita...
Lloji: Ese pershkruese
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do ...


Komentet e fundit!

Emri: nk e di
Email: gazigazii1@hotmail.com
Komenti: bravooooo/
  Pergjigju
Emri: Sabina
Email: sabinakurtaj12@gmail.com
Komenti: Shh flm

Emri: Sabina
Email: sabinakurtaj12@gmail.com
Komenti: Shh flm

Emri: Xhemi
Email: xhemisc99@yahoo.com
Komenti: Flm fiks ajo qe mduhej se sdija si ta beja punen me shkrim
  Pergjigju
Emri: sabina
Email: serdarakurtaj@alblove.com
Komenti:

Emri: Firdeus
Email: nolike.faceboo@yahoo.com
Komenti: Te lumte
  Pergjigju
Emri: sabina
Email: serdarakurtaj@alblove.com
Komenti: Sh flm

Emri: Sidney
Email: sidney.sgass@hotmail.com
Komenti: Good Job... Ke bere nje analize fantastike te uroj shumee fat ne rrugetimin tend si nje letrare e famshme Te puciii :*
  Pergjigju
Emri: sabina
Email: serdarakurtaj@alblove.com
Komenti: Shshs flm zmr ...Te puci shumee ...Hugs *

Emri: Doni
Email: doni.hakaj.56@facebook.com
Komenti: Bravoo i ke bere nje analize te mrekullueshme udhekryqit se bashku me ndjenjat e Gjorgut ...
  Pergjigju
Emri: sabina
Email: serdarakurtaj@alblove.com
Komenti: Sh flm

Emri: Brayan
Email: brayanhoti@hotmail.com
Komenti: Te lumte , ke punuar mjaft mire ...
  Pergjigju
Emri: sabina
Email: serdarakurtaj@alblove.com
Komenti: Flm

Emri: Sarah
Email: anis6545@gmail.com
Komenti: Bravoo ...Te lumtee
  Pergjigju
Emri: sabina
Email: serdarakurtaj@alblove.com
Komenti: Thank u ;)


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.