Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7725
Data e postimit: 2021-09-29 17:40:09
Shikime: 2343
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Pse?

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Pse?
Autori: Glea
Shkolla: 9-vjecare Grekan
Klasa: Kl 9
Qyteti: Elbasan
E-mail: gleaduka@gmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop magjik dhe ta ktheja kohen mbrapa dhe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur bota te ishte e mbushur me dashuri dhe jo e tille ku cdo dite shohim ne televizor ngjarje te ndryshme , te cilat te trembin dhe nuk do doje te ishe ne vendin e tyre, por edhe pse je nuk e kupton sepse te duket nje vuajtje me e madhe ajo e personave te tjere se sa ajo e jotja e cila mund t'ia rrenqethi shpirtin nje personi tjeter i cili nuk ka vuajtur dhe nuk vuan sic po vuan ti.mund te jete shume e frikshme qe prinderit e tu te zihen dhe te perdorin dhune para syve te tu,por nuk ka problem sepse tani je mesuar dhe arrin t'ia dalesh si ti po ashtu edhe zemra jote.pse duhet te ekzistonin keto gjera ku njerzit vrasin njeri-tjetrin ,ku njerzit zihen me njeri-tjetrin per arsye te kota,ku njerzit nuk e dine se cfare eshte dashuria dhe ngrohtesia per njeri-tjetrin, ku nuk ekziston liria midis tyre, ku ne bote ekziston vetem meria,inati dhe xhelozia,pse njerezit duhet te gjakmerren sepse ashtu eshte e shkruar ne nje liber te quajtur"kanun" i cili sa vjen edh po ia merr jeten edhe me shume njerezve sic ia ka marre para shume kohesh.pse tashme njerezit nuk mund te dallojne se cfare eshte e mira dhe e keqja, se cfare do te thote te dashurosh dhe te jetosh i lire ashtu sic te gjithe ne duhet te jetojme.pse ne vend qe te shijojme kete jete te vetme qe kemi duhet qe dikush tjeter te na i shkaterroj edhe ate gje te vetme qe kemi.pse duhet qe t'i nenshtrohemi nje personi tjeter qe nuk eshte asgje vecse nje njeri si gjithe te tjeret,pse nuk duhet te ekzistoje barazia midis njerezve,por duhet te jetojme edhe me disnivele ekonomike dhe morale. dhe cdo gje mbetet vetem nje PSE e cila nuk eshte asgje tjeter vecse nje pyetje te ciles nuk mund ti pergjigjemi ne vete sepse ne e kemi shnderruar kete bote nga nje vend i mrekullushem ne nje vend mizor ku nuk ekziston asnje fije dashurie per njeri-tjetrin.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Glea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Pse%3F/7725


Vepra te ngjashme
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Krijojme ura dhe jo...
Lloji: Analize letrare
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur...
ʹʹBota eshte nje ...
Lloji: Ese argumentuese
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjet...
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
Jeta...
Lloji: Ese filozofike
Kjo jete paska qene e destinuar te filloje me komedi, te vazhdoje me drame e te perfundoje me tragje...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
JAM AQ E ZENE ME JE...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu k...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.